Vekt 75 Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Nå har jeg snakket med hs og spurt om det er noen vaksine gull jenten min (9mnd når vi reiser) kan få før vi reiser til Thailand. Hun var ikke sikker og ringte til Folkehelseinstituttet i Oslo. Og vet dere hva de sa?? Jo de sa at Thailand har et veldig godt vaksinasjons program og det var ingen tillegsvaksinasjoner hun trenger så lenge hun følger det vanlige vaksinasjons programmet her hjemme. Det var bare til å reise:-) De sa også at for å sammenligne med noe så var det verre å reise til Tyskland med et så lite barn for der var de ikke flink med vaksinasjoner. Så nå reiser jeg med god samvittighet. Håper dette kan være til nyttig informasjon til andre som lurer på om de skal reise noen steder.
3 tette gutter Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Grei info å få, har hørt andre skrive om en hepatitt A vaksine for babyer, men da slipper vi å tenke på det. Vi reiser og med god samvittighet. For oss er en slik tur den perfekte invistering i parforholdet, og no da også for familien. Vi blir rett og slett lykkligere av noen uker med deilig eksotisk ferie, og det får vi desverre ikkje på Kanariøyene.
Vekt 75 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Hei. Endelig på nett igjen. Skjermentil dataen tok kveld etter uværet her på vestlandet. Er helt enig med deg at en ferie er helt annerledes i Thailand. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå