Gå til innhold

hvorfor skal ikke babyen bruke pute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi bruker ikke pute hver natt. men nå er hun så forkjølet at hun nesten ikke klarer å puste når hun ligger rett ut. har prøvd å heise senga i den ene enden slik at hodet kommer litt høyere enn beina...men det hjalp ikke noe.

vi har nå lagt henne på en pute som går fra korsryggen og oppover (slik at hun på en måte sitte -ligger hvis dere forstår hva jeg mener)Nå sover hun som en engel og gir ikke noen uttrykk for å ha det ubehaglig.

Er dette helt galt av meg????

jenta er nesten fire måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt bøker under bena på senga til datter min.. Det fungerer fint for henne..Tror ikke det., men snakk med hs om det..

Skrevet

Nei, tror ikke det er så farlig jeg da. Hvor tykk er puta? Jeg fikk høre fra HS at det går fint å ha en tynn babypute til babyen (det finnes tross alt puter til dem).

Tror det de mener er at det ikke skal være en tykk pute de kan "drukne" i og få klemt nesa inni, hvis du skjønner. Hvis hun er forkjølet og ligger på en tykkere pute bør du kanskje følge litt ekstra med.

Skrevet

det er en voksen pute. til vanlig sover gulljenta på eget rom. men jeg har tatt henne inn til meg slik at jeg til enhver tid kan se henne og høre henne, nå som hun er syk.

Skrevet

På sykehuset i Vestfold anbefales det å bruke pute til babyene for å forebygge skjevt hode. Men puta må ligge nedover ryggen slik du gjør. Så du gjør absolutt ikke noe galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...