Gå til innhold

Hei! Termin ca 5.juli. Ny her inne!


Pooos PoPpEkLaR :)

Anbefalte innlegg

Kjempegøy å ha så mange i samme situasjon å utveksle erfaringer, gleder og bekymringer med.

Jeg er i fin form, få symptomer, men sliten!! Dette er mitt andre barn. Gleder meg!! Men er fryktelig bekymret denne gangen,da. Har skjønt at jeg ikke er alene om det:)

Er det noen her som vet noe mer om risikoprosenten for spontanabort de første 12 ukene?

Gleder meg til å bli bedre kjent:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Jeg er også ny her inne. Termin 1 juli jeg da. Venter også mitt andre barn... Er selvfølgelig også endel beskymret, ihvertfall blir jeg det hvis jeg tenker mye på det...

Har en venninne som kom på ul uke 18, barnet var så sykt at det måtte fødes ut...

Ting kan skje!!!!

Min teori er å tenke positivt!! Jeg sier som min sjef under forrige svangerskap at som regel sitter dem godt og blir værende!!!

 

Til sommeren får vi se alle våre søte og friske nurk!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Bibbi:)

Noe så trist!! Det er jo mye værre enn en spontanabort, spør du meg..Jeg har bestilt time hos VOLVAT...Ikke likt meg er aldri hysterisk, men å ta en tidlig UL er nok betryggende.

Regner med at alt går fint,da,men tør liksom ikke planlegge for mye enda..Har heldigvis god tid,da:)

Har du mange symptomer,da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!!

Er jo greit å ta en tidlig ul, sånn for å sjekke!!!

En helt sprø opplevelse vennene våre hadde!! En mismatch av de sjeldene!! (heldigvis har de ei perfekt jente fra før!)

 

Håper ikke du blei skremt av det jeg skreiv! Det er ikke så lenge siden dette har skjedd så siden jeg er gravid selv, så tenker jeg mye på det!

 

Jeg planlegger ikke så mye enda jeg heller.... UL er vel i januar en gang. Tar det nok litt ut ifra det, jeg da... Da kan vi kjenne liv og nyte det litt mer!!

 

Har eldstemann i barnehage, så idag har jeg aller helst sovi på sofaen..så ja.. noen symptomer har jeg. Føler meg også litt småkvalm og har forfeldelige pupper (føles ut som jeg ammer..)

Ellers så går det så bra, så...

 

Lykke til med alt som skjer med deg!!! Ta en ul for din egen skyld, så kan du glede deg desto mer etterpå!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppsi pepsi;)

Ang. trøtthet, noe jeg inbiller meg jeg ikke er plaget med...har hatt fri fra jobb i dag og sovet på sofa'n fra jeg skrev siste innlegget til deg, fram til nå..Helt i koma nå...har en datter i bhg, jeg og:) Skal dra og hente henne nå. KOSELIG! Tusen takk for svar og lykke til til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...