MrsMoo Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Er i uke 20 nå og er litt usikker på når vi bør ta fødselsforberedende kurs? Har prolaps i ryggen og er sykemeldt og det er snakk om KS - er det noen som vet om det er noe vits å ta kurs om man ender opp med KS?
Gjest Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 jeg skal føde nr 4 på vanligvis og har aldri gått slike kurs ;o)))
Har en herlig gutt:) Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 jeg har også en ryggmargskade og skal mest sannsynlig ta keisersnitt, men har meldt meg på kurset på helestasjonen alikevel.. jeg er vel 28 uker når kurset starter!! på helsestasjonen tar man vel i puljer utifra når man har termin!
klar for #2 Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Har faktisk akkurat ringt å meldt oss på kurs nå, det går i begynnelsen av desember, da er jeg ca 30 uker på vei, neste kurs gikk ikke før i beg av februar. Jordmor sa hun hadde flere på det kurset vi skal på som ikke har termin før i februar, ikke noe problem. Så da er vel kanskje svaret sånn ca fra rundt 30 uke da? Uten at jeg vet med sikkerhet altså...
MrsMoo Skrevet 13. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2006 Fikk akkurat svar fra Rikshospitalet. De har satt oss opp på kurs for de med termin i april, men dato ikke klar! Takk for innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå