Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 heisann jenter... nå går jeg virkelig å håper.. hadde termin 3 november så 10 dager etter termin.. I hele går hadde jeg en sånn rar underlig følelse i kroppen..gikk å la meg og våknet i natt med masse masse kynnere... i tillegg har jeg fått diare tendenser... kan dette bety at jeg knskje får møte prinsessa mi i dag?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Hvordan diare tindenser? Jeg var også litt mye løs i magen i går kveld og i natt, er på tide at noe skjer her å, eller har igjen 2 dager da ;o) Istad hadde jeg kynnere med litt vondt, og det er smerter i korsryggen. Vet ikke om du får møte henne i dag, men ting er ihvertfall på gang der nede ;o)
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 dette er kanskje litt ekkelt, men gikk på do og det var løst som bare det.. jeg har jo hatt problemer med litt hard mage hele svangerskapet...så på sett å vis var det jo knall deilig å slippe det løs..hehe.....kors ryggen har verket siden jeg var oppe i natt, men ikke noe mere smerter en det i grunn.....
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Korsryggen min har gått over nå, kanskje jeg lå litt feil i natt selvom jeg hadde en slags mensenfølelse mens det stod på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå