Ronja65 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Min han kaster oppvaskluten, ofte før den ens er brukt, så når jeg skal tørke av bordet etc... så har jeg ingen klut!!!!.... fordi han synes den er ulekker!!!.... Men jeg mener en ubrukt oppvasklut er vel ikke ulekker???:-))
Northernlights Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Min lar ALLTID dosetet stå opp etter at han har tissa! =( Skal skrive noe under dolokket, hadde jeg tenkt...men HVA?? Med svart sprittusj!
Gla-mor Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Prøvde oss med den vi også, datteren min og jeg. Satte opp en søt plakat om at det går an å ta med do-ringen..... Men da fikk vi til svar: "Er det noe verre for dere å ta ned do-ringen enn det er for meg å ta den opp (etter dere)?". Så da var den diskusjonen punktert! Mannen min er veldig flink til å spraye seg under armene og overalt rundt omkring, det gjør han ALLTID hver dag (og noen ganger flere ganger om dag). Dufter godt, men kanskje litt vel mye???
Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Bretter klær! Jeg vasker og han bretter og legger i skapene. Super ordning!
Maud Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Din og min mann er tydeligvis smittet av det samme, oppvaskklutene forsvinner i søpla rett som det er. I stedet tørker han med papir som legger igjen små papirsmuler. Det er lekkert det! Ellers er han som tidligere nevnt flink til å vaske bilene og skifte dekk. Dessuten ser han ALLTID på Liverpool hvis det er mulig.
♥Snulder Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Min lager alltid middag:) Og han har ansvaret for å legge den pappa-avhengige 5-åringen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Min mann kaster også oppvaskluten, den lukter vondt hos oss.....enten den er brukt, nyvasket eller helt ny... Og så skifter han dekk på bilene. Etter mange år som singel før jeg traff han, var jeg så lei av dekkskift. Synes det er en ordentlig "ikke dame jobb". Men nå hadde jeg uansett ikke klart det, med et bekken som har betalt dyrt for to fine gutter, hadde jeg ikke kommet meg ned på bakken engang.
Northernlights Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Samme som mannen min sa, at det er jo alltid han som må ta lokket OPP når han skal tisse, for vi gjør det jo aldri! =) Tror jeg skal finne opp en automatisk peniskutter innebyggg i dassen, dersom dosetet ikke regelmessig får ligge i fred NEDE. Hm...kanskje litt brutalt. Men en penisdasker, da? Inni doen? Sånn straffegreie for at de glemmer å sette ned lokket etter seg. Hvorfor har ikke noen kvinnfolk funnet opp det enda??
hypersusmor Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Pusser tennene utover hele speilet på badet.... ...men det er vel det eneste jeg har å "klage" på også, så det lar jeg være å gjøre. Han bader alltid eller dusjer sammen lillegutt. Jeg har faktisk aldri badet ham. Han tar vanligvis kveldsstellet også, sånn at jeg kan sitte her og dibbe.
dritgrei hei hei! Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 han blir varm på beina og tar av seg sokkene... overalt ligger det sammenkrøllede møkkete svarte sokker......
moffi Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Legger det våte håndkleet sitt rundt om kring i huset. Legger ikke skittentøyet sitt i skittentøykurven............ Han lager ALLTID god mat og er egentlig ALLTID ganske blid:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Roter (blir stadig bedre da:-) og lar dosetet stå oppe (grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr) Men han lager også alltid god mat og gjør hyggelige ting for jentene og meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå