Angel86 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Litt trøtt da jeg skreiv det innlegge om treffe jah, er så klart november =) Haha!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Du er søt du Marita! Regner da med at vi skal greie å komme på fredag, men vi ses jo på onsdag uansett!!!!
Mamsen86 Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Vi er iallefall med - så sant det ikke dukker opp noe helt uventet som en ufo i hagen eller noe sånt!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Vi får desverre ikke vært med,sambo skal på julebord og jeg nekter å være hjemme alene så jeg reiser hjem til Horten:) Kos dere masse da jenter:) Klem klem
Angel86 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2006 Hmm, ser ikke ut til at det er så mange som har planer om å dra på treff i morra egentlig..heidi kan heller ikke, og william er litt sjuk så veit ikke om jeg har så veldig lyst...skal vi finne en annen dag eller?
Trine & co Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Jeg hadde tenkt meg dit jeg, men hvis det er mange som ikke kan, finner vi en annen dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå