Gå til innhold

Er antrekket klart da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare litt nysgjerrig jeg:-) Vet at noen skal ha tighte jeans, noen skal ha glitterkjole (selv om jeg ikke vet hvem da), men hva skal du ha på deg?

Jeg vet søren ikke ennå jeg.....har et skjørt da.......eller no....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at det blir flytteoutfit her...

Skrevet

Sukk.... Er sååååååååååååååååååååååå lei av dette gnålet om den teite festen......................

Skrevet

Ja den blir nok skikkelig teit ja..

Skrevet

jada antrekket er klart =0)

skal sitte fremmom pc med mårnkåpe,rosa gedigne kanintøffler og

........en stor pose sjokolade !!!!

å vente på alle innleggene fra dere som tussler hjem etter hvert....

(missunnelig...jeg??? JAAA =0)

Skrevet

Ikke helt.. Har dessverre en garderobe der det meste er for litet..... Men hun var verd det lille dronning Thyra...

Finner vel på noe....

Et godt tips er å ta store tennåringsdøttre til hjelp.... De klarer det meste, så at det blir sån noenlunde bra:-))

Skrevet

Det blir vel en eller annen genser med snørrmerker på og en bukse innsmurt med prim. Mens jeg sitter hjemme og tenker at dere sikkert blir skuffet...

Neida, håper det er en så stor suksess at kvelden innbyr til en rask reprise!

Skrevet

Jeg kjøpte noe nytt til jeg skulle på Kiel-tur med gubben. Bruker vel mine korte bukser og høye støvletter med en konservativ genser/topp til... Kommer til å skli rett inn i forretningsstilen på Fritjof`s:) hehehe... Fikk litt sånn derre angst her når det var snakk om man måtte ha dyp utrigning for å få skrevet navnet sitt i den... men jeg får vel sitte og dra genser`n opp og ned da... Har ikke ork til å dra med 2 ettåringer på butikken for å handle sexy-topper. Trenger ikke det heller... jeg skal vel bare være meg sammen med dere!!!

Skrevet

Hvis bukser/jeans er gangbart, blir det det - og så har jeg jo støvletter da. Brune boots eller svarte myggjagere? Topp har jeg i skapet, så da er jeg klar tenker jeg. Skal bare sjekke for flekker.....

Skrevet

Nesten verre for meg da... sambo skal jo på by`n med en kamerat samtidig... og han skal jo kles på han og!

Skrevet

Men dere bruker vel ikke de samme klærne, så dere må slåss i skapet?!!!

Hahahahhahahaahaha!!!!

Skrevet

Jo da! Skapslåssing heter det! Kjent fenomen her i bygda... du har hørt uttrykket "slåss så fillene fyker"?

Skrevet

Du får tilby ham det skjørtet som er for trangt for deg, så låner han deg kanskje noe av sitt?

Skrevet

God ide! Jeg kan ihvertfall garantere at hans klær ikke er for små for meg!

Skrevet

Da tenger du jo ikke tenke på å slanke deg heller! En vinn-vinn-situasjon, dette her ! c",)

Skrevet

Er det ikke noen som kan fise inn på fritjof og montere et web-kamera, da, så vi andre kan følge med at alt går riktig for seg...

Skrevet

Det kommer nok ikke til å gå .......................

riktig for seg c",)

Skrevet

Det må vel kunne ordnes??

Bare et bittelite kamera...

Skrevet

Demrer for meg at jeg har lovet å stille med brunkrem og blå øyenskygge. Uhem. I så fall har jeg to valg: Ta en helt ut, og finne et matchende antrekk et eller annet sted i flytteposene. Hadde vært litt gøy å sitte på Holmenkollbanen i en sånn outfit... Eller safe med et antrekk jeg veeeeldig ofte tyr til - svart ullkjole og støvler fra årtusenskiftet eller deromkring. Brede, kraftige hæler. Har noen spissere, høyere og stiligere også, men orker bare å gå noen få meter i dem.

Skrevet

He he he, strikkballen, jeg gleeeeder meg til 80-talls looken jeg;-))

Er helt sikker på at det blir kveldens høydepunkt - MASSE blå øyenskygge og BRUNkrem:-) Tjoheii, berre lækkert ja!

Men svart ullkjole hørtes lekkert ut, og brede kraftige hæler er vel det eneste garantert fornuftige eller, som reiseleder for alle oss bønder i byen;-))

Skrevet

Det med kamera bør jo la seg ordne ;-) I dag har jeg da omtrent filmet treff også jeg da... He, he. Har en mobil som lever sitt eget liv!

Antrekk er den evige kattepine. Har masse fint i skapet egentlig, men må være noe galt med luftfuktigheten eller temperatur for alt har krympet?

Finner forhåpentligvis ett eller annet å ha på meg den dagen som ikke er nedgulpet... Er det mørkt der vi skal...?

Skrevet

Håper da virkelig det!!!!

Blir litt sånn gøyskummelt det:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...