Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg har nesten alltid kun hvite og kremfargede lys her i heimen. Har blekrosa i en taklampe i stål over kjøkkenbordet. Den er jammen ferdig pyntet til jul, da jeg aldri tok ned pynten fra ifjor fordi jeg synes den er så fin:-) Men det jeg skal frem til er, at jeg ikke er så glad i fargede stearinslys, men hvite er vakkert.......er jeg rar eller?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Ja, det er du! På en fin måte da!!! Men ikke spesielt på grunn av det med lysene...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Kjemperar.... Jeg er like rar da.. Liker ikke så mye farge jeg heller, synes det holder med lilla (selv om mine er nok mer blå) til adventlys. Ellers går det mest hvit / krem
Babyonboard ;-) Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Her er de for det meste krem/hvite... Men der er de krem eller røde ;-)
Gjest Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 du er ikke rar =0) men det er jeg.... for mine lys er........slappe....hehe di blir stående,og varmen gjør di til di merkligste kunstfigurer..... men til advendt blir det lilla,hvite og røde.alt etter som =0)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 jeg er så treg med de lysa til advent at jeg har begynt å jukse litt, hopper rett over til rødt ;-)))
Ronja65 Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Det gjør jeg også.... Nemlig røde lys til advent....lilla lys er forresten typisk norskt!!!
Gummelillan Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Hvitt for alle penga. Bortsett fra lilla til advent, rødt til jul og gult til påske. Og så hadde jeg en periode i sommer hvor det gikk i lyserosa kubbelys da ;-) Men nå er vi tilbake til hvitt...
Maud Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Du er nok ikke så rar. Jeg mener at vanlige stearinlys kun kan være krem eller hvite. For kubbelys har jeg et bredere register. Har en stor samling i forskjellige røde og orange nyanser som står sammen. Det er faktisk ganske fint...
La Perla Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Jeg har også nesten alltid bare hvite eller kremfargede lys. Om våren har jeg lysegrønne - ellers går det i hvitt. Så jeg synes du er helt normal...
Karomamma Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Me too (synes at du er helt normal altså)!! Her er det hvitt über alles og krem/beige en sjelden gang. Det funker bra med hvite lys i adventsstaken. Blir i hvert fall full brann og greier når det tar skikkelig fyr i heimenl!!! Det veit jeg alt om.... Og PS - brannmennene i Oslo er ikke så kjekke som i den TV-serien...
Trollmora Skrevet 13. november 2006 #13 Skrevet 13. november 2006 Ikke så rar nei! Lilla til advents staken. Røde til jul. Blå eller rosa til barnebursdag. Hvite/krem resten av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå