temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 du blir kilt i håret eller på ryggen? Jeg kaller det for å puske, eller bli pusket.... Så at Moffi skrev luske...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 ....eh....snuske.......eh...nei det var visst noe annet det.....;-) kile sier vi her i huset:-))
ettbarnsmammaen Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Det kaller jeg: Dårliggjortoverfordibberesomharsagtnattafordideertrøtteoghartenktåkommesegisengiskikkeligtidforengangsskyldmensåfårdeøyepåetnyttinnleggfordidehartrykketpåvisogoppdater.....!!!!!!!!!!!! Jeg prøver igjen: Nattaaaaa tonetroll2 og alle andre!!!!!
Natteravnen* Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 ......her kallar vi det å luske! - å zzzzzzzzzzzzzzzzzååååååååå utrulig behagelig det er!
Babyonboard ;-) Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Hmmm.... Får sånne assosiasjoner til aper når jeg ser ordet luske... ;-))
Gjest Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 her kalles det å kille......men der jeg kommer fra sier vi pjuske
Maud Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Jeg er enig med Moffi - kaller det å luske. Tror det kommer av å "lete etter lus" og da må jo luske være riktig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå