phantomet Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Måka har fått seg fine vaner...han liker best at mammaen ligger ved siden av ham og holder i hånde...og om jeg skulle finne på noe annet så er det full alarm... Er det lov med måker på Thai restauranter i Oslo????
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Nei, måker får holde seg hjemme!
Ronja65 Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Du skal se at det går bedre en du tror... Dronningen her hjemme tror også at hun eier meg..... dvs puppene mine.... skriker som besatt, når de ikke er i nærheten ved leggetid.
Gummelillan Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Velkommen i klubben ;-) Men fredag får ungene bare skrike litt da. De har sikkert ikke vondt av at pappa er den som holder hånden heller...?
♥Snulder Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 For alt jeg veit om Thai-mat... og det er lite... så spiser man måker der... Hold for sikkerhetsskyld privatmåka di hjemme du!
Maud Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Det er sikkert lov, men kanskje ikke så moro for mor? Dere får sjekke om pappas hånd ikke virker like bra. Ellers sovner han nok til slutt uten mammas hånd også. De spiser nok ikke måker i Thailand, Snulder. Hvis du ikke kjenner til thai-mat, har du noe godt i vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå