Gå til innhold

Hm...mannehater...vel kanskje litt..!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener når du leser om grusomme ting i nyhetene rundt omkring i verden så er det som regel mannfolk som utfører det grusomme....

Svake/syke/ego/dumme kjønn kanskje???

Kan ikke noe for det men ser så mye teit i menn generelt.....det at man må kreve rettferdighet feks.... ikke alle da seff men en majoritet av menn er slik!

Nei vet dere hva.... jeg ser på menn som det underlegne/svake kjønn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanksje du skriver det du mener slik at det skal provosere frem noe debatt her, men slik jeg ser det, har vel dette ikke noe inne på far svarer mor siden gjøre.. kanksje du heller burde søke deg inn på "Ottar", for å få litt støtte til dine horible meninger. Grunnen til min uttalelse har vel noe med den "kammen", som det virker som du ikke har hørt om...

Skrevet

HE HE så veldig mannehater kan du vel ikke være...? Du er jo her inne og det betyr vel at du prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Og har du sluppet en snabel inn i deg, så syns du vel noen av dem er ganske ok også tenker jeg. Men morsomt at du prøver å provosere... he he

Skrevet

Om du ikke liker dagens menn, er det dessverre bare èn ting du kan gjøre; om du noen gang får sønner, oppdra dem med masse kjærlighet, lær dem å respektere andre mennesker og hjelp dem til å bli selvstendige herrer.

Sorry, men å klage og syte og legge all skyld på den mannlige delen av befolkningen hjelper ikke.

Jeg er feminist, men syns IKKE menn er verken svakere eller på noen måte verre enn oss kvinner!

Man blir ikke forbryter på grunnlag av kjønn, men på grunnlag av oppvekst, psyke, økonomi og mange andre faktorer.

Joda, jeg har møtt virkelig motbydelige menn. Men jeg kjenner også omsorgsfulle fedre, oppmerksomme ektemenn, snille brødre, lojale kompiser...Ikke døm hele manneslekta. De er individer!

Skrevet

Hehe...du/dere må nok være meget naive.... Det finnes menn i andre land også skjønner dere... Hvem er grunn til mest lidelse od død for barn og kvinner i arfika..?? MENN!!! Voldtar små babyer for ikke å dø selv. Det er vel strengt tatt uvitenhet som er det største problemet der...men det er menn som er overgriperne. Så har vi kina....hvor jantebabyer bare blir kastet i søppla fordi gutter er kjekkest å ha!? Og en ting til...jeg kjenner utallige familier hvor guttebarna har blitt teite og dumme individer....meeeen jentene i den familien er flotte. De har samme foreldre og samme oppdragelse. Hvordan forklarer du det??

Greit der finns flotte menn osv osv.....poenge mitt er at Majoriteten av menn I VERDEN er grunn til nesten all lidelse! MENN ER DET SVAKE KJØNN!! Et reist sannhet men slik er det. Nå begynner menn i norge å bli meget påvirket av kvinner og deres kjønnsroller og det er positivt!

Jeg har faktisk 2 sønner selv OG er sammen med JA en mann faktisk! Hehe... Han er en macho mann....men selv han er enig i mitt argument... Lærer barna mine at det ikke er forskjell på gutter og jenter! HER I HUSET er det ingen kjønnsroller! Sønnene mine leker med dokker og jenta mi med biler....de blir alle behandlet likt.

HI

Skrevet

wow.. så fantastisk alle andre enn dine blir drittsekker! du burde skrive en bok om oppdragelse :)

den blir sikkert like fordømmende og kvalmende lesning som mein kampf, hvis jeg ikke tar helt feil.

ditt nek.

Skrevet

Menn og kvinner er forskjellige....ditt nek ;o)

Skrevet

Kaller du MEG naiv?

Hva faen er poenget ditt egengtlig, men denne utskjellinga av alt som heter menn? Hva vil du oppnå?

JA, det er mye faenskap satt i system av menn i verden, men du løser ikke en dritt ved å holde fast på gamle klisjeer om at "alle menn er svin" og sånt piss.

Du har jo sønner, menneske! Hvordan kan du da avskrive menn som svake? Har du ikke lært noenting?

Kjønnsroller eller ikke, kvinner og menn er forskjellige. Den eneste likheten er at vi er like mye verd, noe du ser ut til å ha glemt.

Voks opp!!

Skrevet

I følge en rekke atferdsforskning har aggresjon en sterk sammenheng med testosteron å gjøre. I fengsel er det nesten bare menn som sitter. Over 90%. Og det kan ikke være fordi kvinner er "glupere" og ikke blir tatt.

At gutter i barnehagen og skolen er bort mer trøbbel og er dem som slår oftest er heller ikke ukjent forskning.

At man forholder seg til kjent statistikk og forskning trenger ikke bety at man tar parti. Det betyr bare at man må la guttene (og naturligvis jentene, bare sjeldnere) få lovlig utløp for sin aggresjon og "veilede dem til" eller la dem få forsøke ut hvilke konsekvenser aggresjonen får.

Aggresjon er ikke farlig i seg selv, men det er når intensiteten blir for høy eller terskelen for å utløse den blir for lav at problemene begynner.

Jeg hater ikke menn det minste. Jeg elsker mange av dem stort.

Har jobbet i fengsel med mannlige innsatte. Disse er stort sett trivelige mennesker som har forstyrrelser, fått feil start på livet, vært "uheldige", blitt skadet i fosterlivet eller som barn m.m. Uansett grunn må de selv ta ansvaret for sine handlinger.

Skrevet

Du er bra teit som lar deg provosere av min mening! :o)

PRØV å få med deg hva jeg skrive nå!!! Ikke ALLE menn er teite!!! Fikk du med deg det??? ;o)

Men er ikke til å unngå at men er hovedåren i kriminalitet, vold, drap, osv I VERDEN! det er bare harde fakta kjære deg :o) Ikke kom å si du har peiling liksom....tror du alle menn i VERDEN er som norske?? *LER* Du er bra naiv om du tror det... Å ja...jeg kjenner menn av mange kulturer.... de kan være greie som alle andre men majoriteten av de har sine meninger om hvordan en kvinne skal behandles...evt hva som er lov innenfor fysisk straff mot kvinner og barn. Sier IKKE alle....men majoriteten!

En jente som ble gravid med en gutt i et asiatisk land ble dynket i bensin av sin egen far og satt fyr på!!! det fordi hun ble gravid utenfor ekteskap.. Hun overlevde...noen turister så henne springende i flammer og slukket henne. Ikke nok med det!! Men på sykehuset kommer faren å sier til henne...du skulle bare ha dødd!

Et ant eksempel er....en kvinne blir gravid...så når hun skal føde kommer det ut en pike...mannen vil ikke ha en pike å knekker nakken på den lille babyen...

KOM å fortell meg at slike grusome handlinger blir gjordt av mange kvinner???? Greit noen....men KOM IGJEN!!! Fakta er fakta !

Sier ikke at din mann eller din sønn er slik.... men det at jeg i det hele tatt må skrive akkurat den settningen beviser for meg at OM noen blir provosert av dette innlegget...så er de hårsåre... Ikke i stand til å se ting objektive evt drive en Frnuftig debatt....

HI

Skrevet

menn er underlegne/svake kjønn sier du?

tenk deg litt mer nøye om nå

Skrevet

tjohoiiiiiiiiiiiiii...

jeg sier bare en ting.......

VERONICA ORDERUD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...