Gå til innhold

Nå blir jeg visst alenemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle gifte oss til sommern og greier. MEN han klarer ikke takle sønnen min fra et tidligere forhold, de krangler hele tiden. Slik har det vært i snart 3 år. Han klarer ikke få seg skikkelige jobber, han gidder ikke hjelpe til i huset..

Så idag ba jeg han om å flytte. Ba han ta bikkja og klærne sine og dra. Og det gjorde han..

Akkurat nå føles det som en lettelse, selvom jeg blir alene med 3 barn. De 2 minste er det bare 12 mnd mellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bra skal du se!! Hvor gammel er han eldste og hvor gammel er de to andre?

Jeg er alene med to barn en på 3 og ei på 2.

12mnd og 15 dager mellom de...det er ikke alltid like lett, men må si det går bedre enn jeg hadde trodd!

Visst jeg fann meg en ny mann som ikke takla noen av barna mine hadde jeg ikke kunne hatt noe forhold til mannen!!! Barna er det viktigeste....

Det er sikkert ikke lett for deg dette her...du er jo sikkert veldig gla i mannen....men så er det dette med at en må bare være iskald å sette barna foran....

Lykke til iallefall:)

Skrevet

Ai da.

Men er det ikke du som har lagt ut en innlegg om hvor deprimert du er om dagen da?

Jeg kjenner det igjen av de tingene du har skrevet her.

Er du sikker på at dette ikke vil bli bedre om du får deg litt hjelp?

Du har jo tross alt vært sammen med han i 3 år, og det er nå det buttet.

Men ønsker deg lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...