Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 til å fortelle at barnet vårt er nyyyyyyyyyyyyydeligt, nå sover barnet så søtt i sengen sin. jeg elsker barnet av hele mitt hjerte. åååååååååååååååååå barnet mitt er så fantastisk! jeg bare måååååååååååtte få sagt det! vel så nå vet dere det, så kan dere kose dere med den opplysningen. anonym elsker barnet sitt!
♥Snulder Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Så flott da anonym! Det viktigste er ikke å overbevise oss her om at du elsker barnet ditt vettu! Det er vel viktigere å la ungen vokse opp med den erfaringen!
Maud Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Ærlig talt - så barnslig er det nesten ikke lov å være. Antar at det var fordi noen fortalte at de var glad i stebarnet sitt at du synes det er riktig å være latterliggjørende og morsom. Morsom er du ikke! Dessverre er hele forumet for tiden rpeget av "morsomme" og sure svar. Hurra for deg!
Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Hei Maud, godt å se at du er her igjen! Er virkelig så mye sure og negative innlegg her for tiden at man kan bli trist av mindre. Foreslår herved at vi som faktisk har lyst til å gi og få seriøse tilbakemeldinger fra nå av glatt bare overser de surmagete innleggene fra "anonym", så blir det vel stille fra den kanten etterhvert, tenker jeg.......
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 ja akkurat like intetsigende som hun andre. hva var poenget hennes mon tro? er vel ikke slik at hun er den eneste som er glad i stebarna sine, er det vel? synest ikke det er noe å rope høyt om. helt enig med den over som sa at dette er det ikke noe poeng i å skrive på internett om, det er det bedre barna får erfare i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Latterlig du frøken hovedinnlegger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå