Maud Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Du, i går skulle du gå opp til moffi-mannen og pønke. Snart tilbake sa du. Fikk aldri noe svar på hva pønking var, men det er kanskje innlysende? Håper han ikke ville blitt fornærmet av det lave forventningsnivået ditt. Snart tilbake, liksom?
moffi Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Jammen pønke er å "kose-erte" på en litt fandenivolsk måte når man synes ting er litt for stillestående. Da skjer det alltids ting. I går ble det egentlig veldig koselig i stuen etter tullet mitt. Moffimannen lusket moffi i håret i minst en halvtime mens vi så på en film om en skolesløv rocker som var lærervikar på en eksklusiv skole for nerder. Hele klassen måtte lære seg å spille rocn roll. Var moro! Kors på halsen! Og amerikansk......
Maud Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 Da har jeg lært et nytt ord i dag. Overhodet ikke det jeg trodde det betydde. De fleste filmer kan vel bli severdige med hodet i fanget på den man elsker og ro i stua :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå