Gå til innhold

oii ..klarer jo ikke holde på hemligheten jeg..


varg veum

Anbefalte innlegg

Det er jo umulig å holde dette hemmelig jo..

Finner alltid en teit grunn til å si at jge er gravid... enten jobbsammenheng eller at jeg ikke kan være med på ting blabla..

Så har sagt det til for mange føler jeg...

 

bortsett frra de som virkelig burde vite som familie og nære venner...

Så får vel bare si det før sannheten innhenter meg her, bedre å høre det fra oss en andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff..jeg har også skravla mye..har tilogmed ymtet innpå til 5-åringen min som gleder seg til å KANSKJE få en lillesøster eller bror..er tross alt bare i 7.uke...

Men sånne gledelige nyheter er vanskelig å hode hemmelig:) hyhyyy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ler av deg pooos...

 

jeg har selv en 5 åring som ønsker seg en lillesøster eller lillebror til jul... planene var å vente til julaften vis ikke han ser det på meg før... men holder jo på å røpe det opptil flere ganger daglig...hehe

 

har sagt det til besteforeldrene no da:) helt i hundre alle 4 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har bare sagt det til sambo og min beste venninne/søskenbarn som har vist at vi har prøvd...

 

Har en datter på snart 4 som vil bli storesøster, men vi vil ikke si noe til henne før nærmere 12 uker eller mer...

 

har ikke sagt noe til foreldre og søsken heller ennå, selv om det frister mang en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ler....godt å høre at nyheten bobler i flere.... har allerede fortalt min3-åring og min 12-åring at vi får en til, klarte å vente i ca 5 min etter testen viste positivt. Har ikke fortalt det til arb.giver, synes det er litt vanskelig......? Men har fortalt alle andre det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er nesten umulig å holde det hemmelig.Har sagt det til foreldrene mine,sjefen min og de aller nærmeste vennenne mine,men jeg klarer ikke å si det til barnefaren..HJELP!!Vi er på en måte ikke sammen,og jeg har ikke sett han på over 3 uker.Uff,må jo bare si det snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre det er flere som sliter med å holde det hemmelig.

 

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid :0), og heldig som jeg er, er det julebord med jobben 1. desember. De vet jeg er glad i en drink eller tre på fest, og to kollegaer er gravide, så når de ser jeg takker nei til alkohol blir jeg garantert spurt rett ut.. Er jo ganske nygift også så. huff..

Har blitt enig med mannen at vi får bare svare ærlig om vi blir spurt rett ut. Veldig dumt så tidlig, men hva skal man gjøre..? Ønsker å fortelle familien på julaften og da er jeg vel i 10. uke så det er jo litt tidlig det og, men.. koselig med julaften, da... Vanskelig dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ogsaa lyst til aa fortelle hele verden... men siden jeg har faa symptomer toer jeg ikke helt ennaa. Mitt foerste svangerskap saa jeg vet ingenting om hva jeg kan forvente. Jeg skal ogsaa paa julebord 1. desember og lurer faelt paa hva jeg skal gjoere. Er da bare 9-10 uker paa vei, for tidlig til at de finner det ut. Tror jeg skal sitte der og late som jeg sipper til vinen, og saa rappe et halvtomt vinglass naar jeg faar sjansen... men da tror de kanskje senere at jeg drakk da jeg var gravid, og synes jeg har en helt forkastelig oppfoersel :-))))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at du skal på julebord samtidig som meg, Sonia. :0). Tenkte litt på din plan jeg også.. Får se. Kanskje vi klarer å lure oss unna spm. om vi bare sier jatakk til vin og skåler med det, men drikker kun vannet ved siden av....? Jaja, blir spennende det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg igjennom egen bursdagsfeiring i går uten at noen fattet mistanke til min lille hemmelighet! Ingen skjønte at det var munkholm jeg hadde i glasset mitt... hi hi.. jeg drakk vel en fem-seks stykker i løpet av kvelden! Men jeg måtte fortelle min beste venninne. Det er så vanskelig å la vaere........

Må si det var kjedelig å feire egen 30 års dag edru, men alt for den lille spiren! Jeg fikk i alle fall den beste bursdagsgaven man kan få!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Ja det er merkelig hvordan lysten til å drikke alkohol forsvinner som dugg for solen. Som den mest naturlige ting i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner det godt. I sommer fortalte jeg det til mange, i hvertfall til mine venner. De andre fikk vite det da vi mista spiren ( i uke 7+3). Greit å være åpen om det. Men denne gangen SKAL og VIL vi holde det hemmelig, bare vår lille hemmelighet liksom. Er jo også litt på grunn av at vi ikke helt tør håpe på noe.

Er litt spent selv på hvor lenge jeg klarer det da... Vi har jo strevd en stund, og alle tror vi strever ennå, og ingen vil vel plage meg med spm heller, så ingen fatter mistanke foreløpig (tror jeg da). Alkoholfri øl el vin er vel ikke så dumt, evt eplemost (ligner litt på øl gjør det ikke?). Jeg er i uke 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...