Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 at HVER gang jeg setter meg for å drite begynner junior å sparke som en gal? Er jo ikke så veldig lett å konsentrere seg. ikke no stort problem da, men plagsomt!!!
Cala* Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 hihihi den var god.. junior kommer nok kanskje litt i klem når man sitter sånn lett foroverbøyd!!! Nå lo jeg godt.. Og ikke slemt ment.
Gjest Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 hehehhe...unnskyld latteren.. kan dessverre ikke hjelpe deg der,men kan tenke meg det er plagsomt ja...kanskje den merker at du presser??? heeheh
Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Hehehehehe si det.......... har samme "problem" selv.................
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Mye rart som skjer når du er gravid som du aldri blir fortalt om ihvertfall:)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Jeg har merket litt av det selv. Tror nok det er pga vi presser mens vi sitter og tarmene våre ligger jo "rundt" livmoren,, så han/hun blir kanskje dytta litt på av det som skal ut.. hehehe,, vet ikke jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå