anonyminos Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 blir jeg gravid snart?? gutt eller jente?? har ikm 17. november....har ømme pupper og er kvalm nå... hadde en sa i september dette året.. jeg er født 10.04.86 min kjære ektemann er født 13.07.84 takker og bukker på forhånd jeg...noen av dere må da være snille å spå meg og!?
Gjest Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Heisann Får opp graviditet på deg nå ja, og at det er en jente..) xxxxxxxxxxxx fingrene for deg vennen :) men kan være hormonene som henger igjen etter sa som også gjør at jeg får opp en graviditet..vanskelig og si...må innrømme at jeg blir veldig usikker nå..! I såfall ligger det en graviditet rett rundt hjørne på deg Klem
anonyminos Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 ÅÅÅÅÅ:) TUSEN TAKK!!!! håper att du har rett altså!! håper på att andre kan spå meg også
Cat.68 Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Nå har ikke jeg tarot kortene her men jeg trur du er gravid ja. Kjønnet er jeg litt mer i tvil om men får også følesen av ei jente.
nattinatt Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Hallo Får opp graviditet,med ei jente.Klem til deg
anonyminos Skrevet 16. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2006 åååå, håper så veldig på at dere har rett altså!!! har ikke testet enda...men skal gi beskjed når det er gjort!!! tusen takk for att dere tok dere tid til å spå meg:) masse klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå