Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg har verdens snilleste og søteste stebarn. De har vært hos oss i helgen, og de er rett og slett en fryd å være sammen med Ville bare si det!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Hurra for deg som sier det! Altfor lite av den melodien her inne.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Koser meg når stesønnen min på 2 år er på besøk..leker så godt ilag med mine to
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Jeg har også en nydelig stedatter.. Hun er så flink med lillesøsteren sin selvom hun snart er 4 år. Hun kan sitte på teppe med Mina i over 1 time å lese og synge for henne. Mina storkoser seg:) I år skal hun være med oss på julaften noe jeg ser virkelig frem til..
augustjanuar Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 jeg har et nydelig stebarn jeg også er så inderlig glad i ham og ønsker ham alt vel
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Så hyggelig og flott å lese dette! Ikke ofte man leser om hyggelige ting her inne dessverre:-)) Det kreves selvfølgelig masse fra store og små for å få det til å fungere, og ære være sånne som deg:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå