Gå til innhold

Eg er på tv-pastoren i kveld klokken 18.00


Annerledes

Anbefalte innlegg

Som fleire veit så har eg mista tre babyer etter fødselen.

 

I kveld er eg med i programmet for andre gang, og snakker om min historie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI !!!

 

Jeg tenkte enda når jeg så på programmet,at det hadde vørt så kos å treffe deg her inne . Jeg kjøpte ukebladet som det var reportasje om deg i,og der så jeg jo at du skulle være med på det programmet.

 

Jeg synes du var så tapper når du kunne snakke om det foran kamera. Jeg tenker at jeg ville ikke klart det ,uten å grine masse. Men kan hende når det går litt tid,at man ville klart det.

 

Det var litt spesielt å lese om deg, for den dagen jeg kjøpte bladet (sist tirsdag)- så var jeg akkurat ankommet sykehuset, for å føde min lille skatt. Han hadde vært død en stund,skulle vært 17+2 den dagen han kom ut..

Din historie krøp rett inn i hjertet mitt,og jeg følte så med deg. Men din smerte var nok tre ganger så stor som min,så hadde så lyst til å finne deg og gi deg en klem..

 

Forstår deg godt at du begynte å tvile, jeg har alltid hatt troa på Gud,men jeg følte at han var slettes ikke med meg den dagen. Og det er så sårt å miste troen. Men når man får litt avstand til det som har skjedd,kan hende man begynner å tenke litt på at Gud kansje var med likevel.

 

Er du ofte her inne og titter??

 

Klem fra en ukjent venn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var kjempeflink vennen min!!!!!!

Jeg er STOLT av deg. Vet hvor merkelig det er å stå foran kameraet og en ukjent å åpne seg. Hva syns Rune om programmet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...