Monath26 - mamma til 4 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg er en person som ikke har de helt store fordommer mot egentlig noe som helst, men jeg syns at det er veldig trist at denne siden kun skal handle om partnerbytte, hvem vil slikke meg, o.l. Jeg har sett at mange ganger når folk spør om de mer vanlige sexspm så er responsen laber men om det er noe virkelig saftige greier, da er responsen stor. Jeg vet at mye forandrer seg seksuelt når man går gravid, i begge retninger. Og jeg har lest gang på gang at når de som er mindre åpne for de mer heftige diskusjonene her inn e kommenterer, så er det bare kjeft å få. Skjerpings folkens. Folk er foskjellige, og man må vel ikke være helt hemningsløs for å lese på "sex i svangerskapet"? Alle er jo opptatt av sex i en eller annen grad. HAdde vi lagt sexpraten ned på et nivå der folk i det minste tør å signerer i stedet for kun å bruke anonym så hadde vel praten endret seg en del også.. Jeg syns at alle må respektere alle her inne, men at praten kunne vært lagt til et nivå der man tør å stå for hva man har lyst på og ikke. Om man ikke tør å signere, så kan man kanskje holde den fantasien mellom seg og partner inntil videre? I hvertfall siden de mest fordomsfrie her inne rakker ned på dem som ikke er det. Om man er så fordomsfri så klarer man vel vise offentlig hvem man er også... Tenk over det da folkens... både dere fordomsfrie - og fulle....... Monath26 - 010407
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Jupp,var liksom ikke så interessant her fant jeg ut,ettersom over halvparten av innleggene og svarene var av anonyme... Skjønner det om det er snakk om kjønnssykdommer og lignende ting. Men om man virkelig er så opptatt av å "slikke fitte",så kan man jo i det minste være mann nok til å stå for det...(Gjelder forsåvidt kvinner og)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå