ettbarnsmammaen Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Pappa'n til Nussa fikk et rødt ullskjerf. Mamma'n hennes kjøpte seg nemlig et nytt skjerf her forleden dag, så Nussa fant ut at pappa'n hennes også trengte et nytt et. Og det er mamma'n hennes helt enig i!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 han fikk ny skjorte, for det mente jeg at han trengte... også fikk han sokker, bare fordi jeg syns det er komisk å gi en mann sokker... et kjærlighetskort fra meg og et pappakort fra ungene, sove lenge blomster marsipanbrød og god frokost, lang søndagstur og nå skal han få god middag.... men da er det slutt tror jeg, hvis ikke han skal få en kopp kaffe etter middag ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 ja, eller bare HÆ? hva skjedde? hehe... handelstanden bestemte at han skulle være konge for en dag.... men det er fint, for da kan jeg være dronningen alle de andre dagene ;-)
Espoir Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 - Samvær med barna uten mammaen til stede (måtte jobbe) - Frisk luft og mosjon (hagearbeid) - Frie hender på kjøkkenet til å utfolde seg og tilberede hortekjøtt som han selv har skutt - Utsikter til hygge i kveld, så sant alle barn sover som de skal...
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 jeg syns du har gitt ham en strålende dag - det er vel egentlig det siste der som er hovedønske fra alle parter... ;-)
Maud Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Her i huset kjøpes det ikke gaver til slike dager. Hadde han vært hjemme hadde det nok blitt kake og mulighet til å bestemme middag. Han fikk imidlertid gave av minstemann - lagd i barnehagen. Trodde ikke de gjorde sånt jeg, men sånn er det kanskje med privat barnehage?
Gummelillan Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Pappaen fikk sove lenge og så serverte jeg nystekte boller og hjemmelaget jordbærsyltetøy til frokost ;-) OG den fikk vi nyte helt alene for Leonora sov formiddagsluren sin og de to eldste var hos barnevakten fortsatt da vi var på pinnekjøttmiddag i går kveld. Deilig! Men gave var det faktisk jeg som fikk!!!! Har bursdag i morgen og pappaen greide ikke å holde seg lengre. Endelig er mor sjøl ikke lengre forneærmet over at jeg ikke fikk gave når Leonora ble født... Gaven jeg fikk holder som både fødselsgave, bursdagsgave og julegave for den del ;-)))))))))))))))))) Klem fra bling bling
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 se der ja, eller nei jeg kan ikke se noe for det er et fremmedlegeme som blender meg :-)
phantomet Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 Her i huset fikk pappaen være fredsmekler mellom de to mellomste guttene lenge før fuglene begynte å fise... Så tok mammaen over, slik at han kunne sove litt... Deretter kom guttene med en liten bok til pappaen sin(jenta var borte på overnatting) Mens han dusjet ordnet jeg til smørbrød, morokaffe, juice og levende lys på bordet... Så har det igrunnen gått slag i slag...trening på is for mellomste gutten, nedtaking av trampolinen, kutting av trær, rydding av hus, middagslaging. Har hatt 12 stk på elgemiddag, og sjokoladekake til dessert. Gjestene hadde med sprudlevann, som fikk smelle slik det seg hør og bør. Nå som ungene er i seng, gjestene er dratt og huset er ryddet sitter jeg og dibber mens jeg smaker et lite glass...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 Din heldiggris;-)) Bling bling er gøy altså:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #12 Skrevet 12. november 2006 phantomet pleier dere å ha sprudlevann til søndagsmiddagen eller var det feiring på gang?
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #13 Skrevet 12. november 2006 var det noen som landet i bilen?
übermamma *5 pp* Skrevet 12. november 2006 #14 Skrevet 12. november 2006 Han fikk servert nybakte brownies med melk -favoritten hans! Med levende lys røde roser og et kort fra meg og snuppa. Fikk sove lenge før det da...
phantomet Skrevet 12. november 2006 #15 Skrevet 12. november 2006 Nei sprudlevann er ikke vanlig her i huset...men det var ganske artig likevel! Feiringen var vel farsdagen tenker jeg? *ler* Men etter at alle var gått, så var halve flasken igjen, samt mitt glass som jeg smaker på nå...
phantomet Skrevet 12. november 2006 #16 Skrevet 12. november 2006 Landet i bilen??? Du tror vel ikke at vi skjenker våre tilreisende med bil...slik at de er en fare for seg selv, barna sine eller andre? *ler* Og med mitt syn på omgang med barn..så er vel ikke akkurat alkohol helt naturlig del av bildet...
Gummelillan Skrevet 12. november 2006 #17 Skrevet 12. november 2006 He, he, husk at hun er bærumsfrue da ;-)))) Har dere ikke litt sprudlevann til søndagssteika i Follo da...?
moffi Skrevet 12. november 2006 #18 Skrevet 12. november 2006 Ohhh....puh.....Vi har spist kjøttfondue her på kvelden, etter at Stefan var i seng, sammen med 9 og 12 åringen. Stappmette allesammen. Er bare sååååå innmari godt:) Topp farsdagsmiddag det, med mye rødt kjøtt som pappaer trenger;)
trebarnsmamma Skrevet 12. november 2006 #19 Skrevet 12. november 2006 pappaen her i huset fikk ei flaske fin cognac av meg, og egenproduserte kort og gaver fra barna, veldig sjarmerende. Jeg rakk ikke å lage frokost før han stod opp, så det var jeg som stod opp til god frokost og fyr på kjøkkenpeisen. Etter en tur ute i det sure regnværet fikk barna se en film mens vi slappet av og da ble det tid til litt sengekos:-) Så jeg er rimelig sikker på at han er fornøyd med dagen så langt.
Urtete Skrevet 12. november 2006 #20 Skrevet 12. november 2006 Kun røde roser og tegninger til urtete-pappan............... :-))))) Handelsstanden tjener ikke mye på meg på slike dager, sparer det til bursdager og julaften her i huset......... Litt kjiiiipe sånn...... (Men dette er vi enige om, altså!) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå