Gå til innhold

bare mas

Anbefalte innlegg

Skrevet

her sitter jeg med en mann som er overvektig og har diabetes, jeg jobber som en gal for å få snudd matvanene, men blir motarbeidet av svigers. min mann var der igår og spiste kake og nå må i dit idag for å få enda mere dritt kaker kjøpt på rema.hadde det ikke vært mulig å droppe all kake/sjokolade styret.....har snakket med de opptill flere ganger, men ser ut til at de synes det er hysterisk morsomt å servere drittmat til mine barn. er ikke helsefanatiker,synes bare ikke kos nødvendigvis betyr å putte noe i truten.................hater de!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si til mannen din at han ikke skal dytte alt han får av sin mor i munnen

• 2 uker senere...
Skrevet

syns vel heller du skal være irritert på din mann som ikke gjør noe for å kontrollere sykd selv.

så lenge du gjør det du kan hjemme med mat vaner så har han ansvar for å passe på litt selv også. er lov til å si i mot mor:)

Skrevet

Jækk, skjønner godt at du er frustrert. Men han gubben din han er voksen, og er nødt til å skjønne ting selv. Det blir garantert ikke gøy å være deg hvis du faller inn i en morsrolle for ham. Lukk øynene og la ham gå på en smell. Så kan du si etterpå "hva var det jeg sa...."

Langt mer tilfredsstillende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...