ettbarnsmammaen Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Har nettopp tatt dagens første bæsjebleie, og der var det intet spor av blod. Guri for en lettelse!!! Hipp hipp hurraaaaa!!!!!!!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 hipp hipp hurra!!! det var bra! hurra hurra hurra!
Maud Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Så bra. Det var deilig. Ikke noe farlig da med andre ord. Tenk så morsomt å bli glad for bæsjebleier.
ettbarnsmammaen Skrevet 12. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2006 Ja, har faktisk aldri blitt så glad for å se en bæsj før! Hi hi hi!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 ;-)) Er det ikke ganske fantastisk hvordan kravene til å bli glad senker seg med årene;-))
Gummelillan Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Så bra!!!! Ikke hyggelig når vi modenmammaer først begynner å bekymre oss ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Så bra, er alltid litt ekkelt med blod. Uansett hvor det kommer fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå