Gå til innhold

Bæsjen er friskmeldt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp tatt dagens første bæsjebleie, og der var det intet spor av blod. Guri for en lettelse!!! Hipp hipp hurraaaaa!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hipp hipp hurra!!! det var bra!

 

hurra hurra hurra!

Skrevet

Så bra. Det var deilig. Ikke noe farlig da med andre ord. Tenk så morsomt å bli glad for bæsjebleier.

Skrevet

Ja, har faktisk aldri blitt så glad for å se en bæsj før! Hi hi hi!!!!

Skrevet

;-))

 

Er det ikke ganske fantastisk hvordan kravene til å bli glad senker seg med årene;-))

Skrevet

Så bra!!!! Ikke hyggelig når vi modenmammaer først begynner å bekymre oss ;-)

Skrevet

Så bra, er alltid litt ekkelt med blod. Uansett hvor det kommer fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...