Natteravnen* Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 -då har eg lovt meg sjølv at eg skal skrive minst eit innlegg her kvar dag( so sant eg er innom.....) -og det er nesten daglig, vanligvis i 10-hal 12 tida en gang., og då har mange tatt kvelden, men det er egentlig ingen hindring, for alle kjem tilbake snart! Vi regnar nesten vekk her oppe, såg litt bedre ut på ullevåll idag. Gratulere med dagen alle FFK -fans!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 vant de rett og slett, østfoldingane....gratulerer! fint å love seg selv noe så koselig som det der aries69. det stikker folk innom hele tiden, og her er det sånn at man svarer på alt hehe... vi lo litt av det tidligere i dag, en slags rydde prosess... så du kan jo legge inn en 15-16 innlegg daglig så svares de på etter tur... :-) har du gjort hyggelige ting i dag?
Maud Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Det synes jeg var et fint novemberløfte. Østlandet er praktfullt i dag. Nå går sola ned og himmelen er skyfri, rosa og orange i horisonten.
Natteravnen* Skrevet 12. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2006 Ja, har fått ferdig alle takkekorta fra knøttet idag, iallefall dei vi hadde-jammen fikk vi for lite,gitt!! Har visst fått for mange gaver........ - må ha meir kort ! fordelen med den enkle digitale verden er heldigvis at det er fort gjort å få tak i fleire! Ja, å så har 13-åringen begynt på `prosjekt rydde rom` .........omsider!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Hipp hurra! Om alle gjør som deg aries69, så blir det helt toppers her inne:-) Da trenger ingen føle at noen av "oss aktive" tar over siden, alle får sagt sitt og vi svarer i hytt og pine, for det er vi supergode til hele gjengen:-)) Jippi:-))
Gummelillan Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Så flink du er! Jeg har en slem tendens til å vri alle innlegg til noe jeg har lyst til å si noe om og svarer vel på omtrent alt og alle. Men fantasi til å skrive innlegg selv.... Vel det er det heller dårlig med. Får liksom skrevet det jeg skal på alle dere andres innlegg jeg da ;-) Får vel skjerpe meg litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå