Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 ...men bruker dere sukker på havregrynsgrøten til en som akkurat har fylt 1år?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 ingen spørsmål er dumme ! lurer man, så lurer man... jeg tror ikke det er lurt med sukker, men hva med litt fruktpure som et smørøye ?
Ranveig R Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Trur det finst veldig få dumme spørsmål her i verda. Vi brukar ikkje sukker på grauten til guten vår, han er veldig glad i å ete den naturell. Vi varierar av og til med ein smørklatt og kanel. Fruktmos er og ein grei måte å få litt meir smak på grauten (men det vil ikkje guten vår ha). Ellers finst det tørka bringebær (og andre typar frukt) på butikken, eg har sett det på ICA og Rimi, men Rimi er billegast. Frukta er berre tørka og ikkje tilsett noko som helst. Smakar heilt fantastisk og er kjempegreit å putte i naturell yoghurt, frukostblanding, garut, eller berre ete som snacks. Her er sida til dei som produserer frukten: www.justtomatoes.com
Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Syns ikke det er noen vits å ha sukker på grøten før de ber om det selv,jeg,da! Har på litt kanel eller most banan,vi.Men han spiser den uten noe på også,han.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 nix, men kanel er tygt for små ganer, og smaker godt! forøvrig enig med Ranveig R, vi bruker "just"-bærene masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå