Gå til innhold

Syns også det går over grensen her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns også det er kvalmt å gå inn på disse sidene..

Er ny her. Har visse problem jeg vil dele med andre, men de stiller liksom ikke i samme liga som visse funderinger her inne.

Mister jo helt lysten til å skrive inn "normale" problemstillinger når det hovedsaklig er spörsmål om "hvem svelger" og "hvem suger etter å ha hatt den bak"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du ikke lese alt da... bare overse og spør på ting du lurer på. Det er mange forskjellige mennesker her vettu som har forskjellige synspunkt på hva sex er.. noen mener sex er kosing og klemming, mens andre mener det er vill puling på kjøkkenbordet. og sex fanger oppmerksomheten på forskjellige måter på forskjellige mennesker,men den fanger oppmerksomhet uansett. hvorfor har du lest innleggene da? nyskjerrig??

Skrevet

Neida, er ikke så nysgjerrig på nettopp sex, er jo ikke uten erfaringer på det området. Men som du selv skriver, sex fanger oppmerksomheten uansett.

Jeg tror det er endel jenter her ute som föler seg ganske usikre. De vil dele erfaringer med andre likestilte. Hvorfor har lysten blitt borte, er det noe feil på meg? Dette er et spörsmål som kanskje mange vil stille. Men når de leser de verste innleggene så föler de seg kanskje litt dumme som sitter der uten lyst.

Og du, overskriftene her inne trenger nödvendigvis ikke kaste lys over inneholdet ellers.

Skrevet

du har jo rett også :) men det er jo flere sånne innlegg som du prater om her, men du må bla litt gjennom gjørma for å finne dem. samme mea alle andre debatter her på barnimagen..mye du skal igjennom før du finner et svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...