Gå til innhold

Theodor har begynt å snakke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har han sagt dædædædædædædædædædædædædædædædædæ og jæjæjæjæjæjæjæjæjæjæjæjæ hele dagen! Det er jammen mer enn jeg ofte får utav pappaen hans i løpet av en gjennomsnittskveld ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har da pratet lenge han!!! Og han pappan hans, kan du umulig å noen informative samtaler med eller;-) Hi hi hi.............eller...........?

Skrevet

Det har vært lyd i Theodor lenge, men nå er det mere babling og i ett kjør.... Skal se han begynner å likne sin mor!

Skrevet

ha ha ha ha ha hah ah aha ha ah ha aha ha aha ahaahahahaahahaha.... hva er det med de mennene de dagene hvor de bare er helt helt still og bare svever rundt og later som at de ikke finnes.... er det en mannesykdom?

Skrevet

Blir hektisk hjemme hos dere om dagen da!!! Ha ha ha..............tenk deg de samtalene da:-))

Skrevet

Min svever aldri rundt helt stille han... med unntak av en gang han ikke var spesielt meddelsom. Da fikk jeg faktisk litt snev av angst...for hva JEG hadde gjort galt! Det er ihvertfall en kvinnesykdom!

Skrevet

jeg har skjønt at han svever for å være usynlig... det handler ikke om meg.... det handler virkelig ikke om meg.... for det er jo meg han svever unna litt likosm.... sveeeeeeeeeeeeeeeeveee...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...