Gla-mor Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Planen for farsdagen var klar i går kveld...... Kaffe på senga med rom kake og pakker. Attpåklatten i strålende humør, så vi skulle leke før en god formiddagsdupp. Men hva skjer? Pappaen står opp kl. 08 med babyen, lager seg kaffe selv mens mor sover en ekstra dupp. Og babyen har visst økedag i dag.... Men det ble kaffe og kake og pakke til formiddagskaffen, så da er alle fornøyd, håper jeg. Nå skal lillegutt ha en tår igjen, så da får jeg bare brette ned....
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 brett opp, rull ned, sprut ut - he he he god farsdag med øketendenser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå