Gå til innhold

Mine, dine, våre...

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var så stille her at jeg snuste litt rundt... Havnet inne på dine, mine, våre... Huff!!!!! sier jeg bare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff er et mildt uttrykk ja! Det er det mest hatefulle forumet jeg noen gang har sett!!!

Skrevet

det er også et forum som er preget av sinne.... jeg blir bare trist av det, også blir jeg oppgitt, også må jeg si oioioi - ikke bra. men jeg syns det er flere steder her inne, at sinne og vemmelighet får råde.

det er jammen bra vi er så greie! :-)

Skrevet

Ja, vet du hva tonetroll, det er bare så uendelig trist å gå inn der.......så mye hat, bitterhet, ondskap, sneversynt, lite godhet overfor de små......nei, jeg har lest noen innlegg der inne og grått mine tårer jeg.....

Et forum veldig preget av stemødre - ja faktisk.......og dessverre. Det er liksom aldri plass for en biomor ser det ut som.......de skal tas, for de er gærne hele gjengen virker det som......

Nei, bestemte meg for lenge siden at jeg ikke orket være der inne jeg.....har det mye bedre her.

Skrevet

Det er dessverre ikke det forumet som er preget av de mest saklige innleggene. Jeg har for det meste lest innlegg der, for jeg har ikke så mange problemer for tiden. Det frister ikke noe særlig å utlevere seg heller der inne...

Skrevet

Jeg er enig - huff! Har vært aktiv der i en periode, men nå er det slutt. Det er hyggeligere her inne!

Skrevet

Det er godt at det finnes et forum/side der man kan få ut frustrasjoner!!! Hvis dere ikke liker det så trenger dere vel ikke at gå in der da......

Skrevet

...eh....nettopp:-) Du anonyme, det var vel også det vi hadde konkludert med vi som ikke trives der inne;-))

Skrevet

Jeg er innom der sånn jevnt og trutt jeg. Synes det kan være greit å fortelle om at det faktisk går an å få til et godt samarbeide også. Alt for mange der skaper jo flere konflikter enn de løser... Men mange hederlige unntak også da som "våre" Maud, Snulder og Yo Mother kan være gode representanter for ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...