temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Her var det jammen mange bitre, sinte, egoistiske og hatske innlegg. Ble egentlig bare trist av å være her, jeg... Håper inderlig jeg tar feil!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Hvis du selv ikke er i en mine-dine-våre situasjon så skjønner jeg at du reagerer. Men det er ikke såååå ille. Vi er helt vanlige mennesker som bryr oss om våre barn, enten de er mine-dine eller våre. Det er kun frustrasjon som kommer frem. Og det er god for oss å få det ut på siden her, for her får vi noen ganger støtte. Så vi er ikke så ille i det virkelige liv. Men som sagt kun frustrasjon som må komme ut en plass ) Og det er godt her på en anonym plass.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Jeg er HELT enig med deg anonym. Det er godt at få ut frustrasjoner når man trenger at få snakket om det!! Godt at denne side finnes....Vil man ikke være inne på denne siden, så er det bare at ikke gå inn!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 synest ikke det er så mye egoistiske innlegg her jeg, det er så få menner som skriver her ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Jeg sitter også med samme inntrykk som tonetroll2.....dessverre..... Synes siden er preget av mye hatske og bitre innlegg, spesielt fra stemødre....... Jeg er biomor og bor sammen med stefar, han er verdens snilleste og inkluderer mine særkullsbarn like mye som sin egen:-) Kunne faktisk aldri valgt en mann som ikke gjorde det:-) Forstår at det er godt for noen med en side hvor man kan kjøre ut frustrasjonen, men synd at denne siden ser ut til å drukne i det. Får ihvertfall ikke meg til å ønske å være aktiv på dette forumet....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 jeg er bitter, sint, egoistisk og hatsk du har helt rett
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Ja, jeg er også sint og bitter. Min partner har sviktet meg, hvem blir ikke sint og bitter da? Jeg synest ikke det er egoistisk å bli verken sint eller bitter under slike omstendigheter. Vi jobber nå med å få tilbake tillitt i forholdet vårt, for den går liksom ut vinduet når det har vært omfattende svik i et parforhold. Ting er på bedringens vei, men jeg må mentalt jobbe meg gjennom det som har skjedd, og jeg bruker denne siden til å gjøre det. Når han har begynt å endre seg, vil det bare ødelegge å fremdeles gå å kverne på ting han har gjort før. Det kan ta motet fra han. Vi snakker fremdeles om det, men ikke like mye.
♥Snulder Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Hvis du er sint og bitter pga svik i parforholdet, så kunne du kanskje lufte det og få bedre støtte i Parforhold-debatten?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 ja det kan vel inspirere deg som andre til å gjøre det samme
ana baroma Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Dette forumet er vel ikke så ulikt andre forum? Av og til må man nesten få lufte ut frustrasjon og argsinne. Men man skal være forsiktig med å BLI der, så om denne siden kan fungere som en ventil til å slippe ut dampen, så fungerer den godt. Forøvrig diskuteres det jo en del problemstillinger man dumper oppi når man etablerer seg med mine og dine og våre. Jeg tror at de aller fleste her inne er ansvarlige voksne som er glad i både sine egne unger og bonusunger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå