Gå til innhold

NOEN SOM KAN GI MEG RÅD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sexlysten har vært bra borte i svangerskapet, men nå som jeg er i uke 31 har jeg så vidt begynt å få lysten tilbake... Men synes det kan bli litt rart med den digre magen i veien... Vi skal prøve i kveld, kose oss med en god film, pizza og sex... Men... Hvilke stillinger kan dere anbefale meg? Som kan være deilige men som samtidig ikke gjør vondt for meg eller bebisen.... Gleder meg til et ordentlig knull i kveld!!! Hjelp meg!!

Hva kan jeg finne på for å ta igjen det tapte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ligger på siden, og han ligger bak deg - eller han sitter på knærne nedenfor bena dine, slik at du kan "tvinne" dine ben inni hans. Det går også fint at du sitter oppå han, men det kan jo bli litt slitsomt med en stor og tung kropp :-) Vanlig misjonær går greit - du kan legge en eller flere puter under baken.

Ellers kan dere jo leke litt, og prøve dere frem :-) Jeg bruker babyolje som jeg smører meg med før vi har sex, fordi jeg er så tørr der nede nå som jeg er gravid. Kos dere ;-)

Skrevet

Takk skal du ha, ble nesten kåt av å tenke på det som kommer i kveld... Skal kose oss ordentlig....

• 2 uker senere...
Skrevet

Er litt seint til å gi råd til akkurat deg, men om flere leser så har jeg et tips: Sitt langt fram på sofaen med puter bak, så kan han stå på kne nedenfor. Da slipper du å ligge på rygg (syns i allefall jeg er ekkelt nå fortida) og han når å komme inn i deg. Good luck!

Skrevet

Babyolje er ikke å anbefale som glidemiddel, kan lett forstyrre hele slimhinnebalansen der nede. Glidekrem eller spesialoljer er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...