temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 ... bare så du vet det, Maud.... For det er vel bare du og jeg som er her nå. Alle de andre mammaene har kanskje pappaer med farsdag hjemme.... ;-)
Maud Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Kos deg i dusjen. Jeg får finne på noe annet jeg da. Få minstemann i vogna ute på verandaen kanskje? Det høres ut som det er på tide med en formiddagslur. Snakkes senere!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 Nå er jeg nydusja, og bare håret tørker nå så skal vi nok ut en tur i det fine været... Går ikke an å bli inne på en sånn dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå