temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 ... selv om det vel egentlig burde ha vært vinter nå...
♥Snulder Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Akkurat sånn burde det vært helt til midten av april... da kommer jo våren!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 jeg skjønner ikke hva slags vær dere snakker om, her veksler det mellom sideveis hagl, storm, regn, PØSREGN, og ja........ sol. haha, jeg ler av vestlandet. her er det ingenting som henger på greip, men det er i orden. jeg elsker å være her likevl!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 JAAAA Snulder - du har skjønt hva jeg mener du!!!!! Er sikker på at du er rasende grei altså:-)
Ronja65 Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Hadde tenkt meg en tur i skogen idag. Skulle bare på shell og kjøpe brød.Da en bil kjører inn i siden, rett etter som jeg hadde rygget.På videofilmen på bensinstasjon, så kan man ikke se så mye. Den andre eieren påstår hardnakket at jeg rygget.... Da er vi like langt... Derfor sitter jeg her nå...i stedet for å være i skogen...
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 neimeniallverden for en kjip start på dagen, og han andre er teit, for jeg velger å tro at det var en mann som kjørte i deg. han vil jo bare spare på bonuspoeng og slikt... egoisten. håper du har forsikring da i alle fall, om det skulle bli sånn... men fader heller ikke gi deg!
Maud Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Det burde slett ikke være vinter. Det var jo sommer til oktober og da kan det være høst til lille julaften. Da kan vinteren komme...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Uff så leit da og fryktelig irriterende!!! Håper dere finner ut av det!!!
Gummelillan Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Ja, nydelig!!!!! Tenker Sommerbarn hadde en fin dåp i dag ;-) Ekstra koselig med så fint vær!
Gummelillan Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 Uff, så irriterende! HVis videofilmen ikke viser noe og du er sikker i din sak bør du ta opp fighten uansett. Selskapene som til syvende og sist som må avgjøre skyldspørsmålet og dersom du ikke har rygget er det jo hans feil da. Ofte greier de å se det ut fra treffpunktet.
Ronja65 Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 Tusen takk folkens. Jeg har navn og telefonnr. til gutten. Fordi det var en ung gutt. Skadene ble ikke store, Men kjedelig er det. Skriver nok en skademelding uansett da kanskje?? Hans bil fikk ingen skader. Fatter ikke at han kunde være så blind at han kjører rett i siden på en stor minibuss caravell. Han hadde tre jenter i bilen, så han var sikkert forelsket. Forelskelse gjør personer blinde, sies det jo:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå