Gå til innhold

Våre album


temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

tonetroll2

 

 

Der ser dere bilder av alle oss... Men fort dere. Jeg liker ikke å ha de liggende der så lenge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakre barn Tonetroll! Nesten like fine som mine:)

Skrevet

jeg vet ikke helt hvem som er mamman og hvem som er barna men bildene er fine og menneskene pene og da er i grunnen jeg fornøyd!

 

 

:-)

Skrevet

Dere er så fine alle sammen:-)))))

Skrevet

Det der var dritpent sagt, dritgrei!

Skrevet

eller dritsant - du kan velge!

Skrevet

Så fine bilder! Og søte barn - men den mora hører vel muligens til på Unge mødre, ikke Modne.....

Skrevet

Så fine bilder! Artig å se go'gutten din! Får kanskje sett ham på ordentlig på treff snart?

Skrevet

Nyyyyyydelig liten gutt du har, tonetroll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:o)

Skrevet

Da antar jeg det er storesøstra du mener :-)

Skrevet

For en skjønn sønn! Jeg smeltet helt av det smilet :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...