temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 tonetroll2 Der ser dere bilder av alle oss... Men fort dere. Jeg liker ikke å ha de liggende der så lenge...
♥Snulder Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Vakre barn Tonetroll! Nesten like fine som mine:)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 jeg vet ikke helt hvem som er mamman og hvem som er barna men bildene er fine og menneskene pene og da er i grunnen jeg fornøyd! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Dere er så fine alle sammen:-)))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2006 Det der var dritpent sagt, dritgrei!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 eller dritsant - du kan velge!
Reveenka Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Så fine bilder! Og søte barn - men den mora hører vel muligens til på Unge mødre, ikke Modne.....
ettbarnsmammaen Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Så fine bilder! Artig å se go'gutten din! Får kanskje sett ham på ordentlig på treff snart?
Urtete Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 Nyyyyyydelig liten gutt du har, tonetroll!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. november 2006 Da antar jeg det er storesøstra du mener :-)
hypersusmor Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 For en skjønn sønn! Jeg smeltet helt av det smilet :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå