Gå til innhold

God morgen og gratulerer med farsdagen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gratulerer altså dere mammaer med farsdagen:-) Det er tross alt vi mammaer som har gjort disse mennene våre til fedre;-))

Hi hi, og på farsdagen så skal vel pappan være sammen med barnet/barna sine og kose seg, og da vil vel det egentlig si at alle mammaer har en "offesiell" fridag i dag da.......eller.....?

Uansett så ønsker jeg alle mødre en flott dag - med eller uten.....:-))

;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oops. Da glemte jeg det visst allikevel. Maud-mannen er borte, men jeg har allerede sendt en melding og glemt å gratulere med dagen. Får gjøre det nå da :-)

Skrevet

Takk! Grattis selv! Her blir det ikke mye til feiring da tonetrollkjæresten er på jobb, og farsdagskaka ble fortært i går...

Skrevet

He he he,

har ikke kake vi, og siden jeg har fridag, så blir det kanskje ingen heller da....;-)

Skrevet

Her har vi vært oppe tidlig (8.30....vesla er b-menneske:) Lagd kort til pappa med søte små håndavtrykk på.. kokt kaffe...tatt opp napoleonskake fra fryseren... foret liten skrikende ulldott...leitet feberilsk etter farsdagsgaven som jeg hadde lagt på lurt sted....matet unger og dusjet mor! Pakke til min pappa ble levert i går!

Ha en flott dag alle sammen.... med eller uten far hjemme!

Skrevet

her har vi hatt "god -pappa-dag" i mange timer. vi tre yngste sto opp før åtte, lagde frokost handlet sjokolade og bacon på statoil, sett på barnetv og kost oss.... pappan vekte vi ikke før klokken ti...

første del av farsdagen er oversått... ha en fin dag videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...