Tommage♀♂ Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Guri det var en deilig følelse! Har foranliggende morkake, så det er ikke før i det siste jeg har kjent skikkelig bevegelse der inne, og da gikk det jammen ikke lang tid før jeg kjente det på utsiden! Ååååå, gleder meg til de neste mnd! *bare spark myye du gutten min, mamma blir bare glad for det=)*
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Den følelsen er helt fantastisk deilig:-) Jeg smiler hver gang jeg kjenner jenta mi sparke, det gjør noe med meg:-) Kos deg
Skilpadden Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Pappan her i huset kjente et kraftig spark på tirsdag. Har kjent det utenpå i litt over en uke nå, og det er veldig deilig. Jeg er 19+2
Mamma til to tette Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Hei! Jeg har samme temin så deg og så for første gang spark på utsiden forrige søndag. Holdt på å dette ut av sofaen og ropte på sambo for å komme og se. Men baby nekter selvsagt å gjøre det magiske trikset på kommando så nå bruker jeg mye tid på å stirre på magen uten hell...men har kjent sparkene i hånden når jeg holder på magen. En magisk følelse!
2 barnsmor 81 Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 ...JEG OG....endelig kjennte jeg det på utsiden, men tror det skal litt flaks til for at kjæresten skal være der akuratt når det skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå