filijokus *fødeklar* Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Stakkars kjæresten min. Jeg irriterer meg over ALT om dagen, inkludert småting som han gjør. Har sagt at han ikke må ta seg nær av det, og han er veldig forståelsesfull og sier han ikke merker noe i det hele tatt. Skulle ønske humøret var mer stabilt. Jeg er vanligvis en veldig søt og snill person...Noen andre som irriterer seg over absolut alt mulig?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Full forståelse herifrå!!! HUff, eg hadde ikkje orka å vere kjæresten minno om dagen...her e det tåre og tenners gnissel over den minste ting, og min kjære e så tålmodig og god og snill at eg grine litt for det også, for han fortjena jo så mykje bedre og eg får så dåprlig samvittighet av å vere som eg e..hadde eg greid å gjøre nåkke med det så hadde det vært en drøm - om bare for en ettermiddag!!! I tillegg har eg bekkenløsning så det holde - humpa rundt på krykke og e avhengigi av å få hjelp til ting eg vanligvis fiksa sjøl. Og det kan eg fortelle - det e såååå mykje verre å få hjelp når ein berre ikkje klare å gjer ting sjøl enn når en bare e litt lat...huff, eg trur eg kan skirve bok om dette! Men men - vi skal jo vere veldig glade for at vi har dei kjærestane vi har - tålmodige og gode :-) Lykke til vidare!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Joda.... Med dette svangerskapet har jeg fått med et "sinnatroll" på lasset..... Jeg føler meg som de ekstreme beskrivelsene man hører om PMS... og jeg har aldri vært plaget med PMS::::::::: Stadig agressiv over filleting og ikke fult så fillete ting (les svigerfamilie, de irriterer meg gravid, elller ikke) de ting som jeg før ble litt irritert over kan jeg nå FRESE over i dagesvis!!! Er ennå ikke sentimental, men det kommer vel det også og jeg HATER å gråte når noen ser meg..... Stakkars mannen min!!!!! Hjemme hos oss har vi valgt ordet "sinnatroll" som et kode-ord, på den måten kan mannen min sjekke om jeg er reellt irritert over noe eller om det er sinnatrollet som bruser med fjærene:-) samtidig som jeg kan si i fra at jeg er klar over at jeg innimellom ( men bare innimellom) er litt urimelig, uten at vi gå inn i en diskusjon om det også:-) uansett en løsning som passer for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå