Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 6,5 mnd har begynt å vræle noe aldeles forferdelig! Det er ikke gråt, han bare gjør det flere ganger for dagen. Spesielt når han er ivrig. I dag var det så gneldrende og skjærende at jeg faktisk fikk dotter i ørene og sambo må bare løpe ut av rommet når han starter. Ja, så "ille" er det faktisk;)

Mulig det er en form for stemmetesting, men likevel da. Høres ut som en trassonge i to-tre-årsalderen som har gått berserk!

Er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yeah. Men dette er 2. pulje som har startet.

Han hadde en periode når han var rundt 3-4 mnd, hvor han hyla (skjærende lyd). Tydelig at han prøvde ut stemmen sin.

Nå har han begynt igjen (6,5 mnd her også). Han holder på å le seg i hjel etter at han har skreket sånn, også hoster han som bare det etterpå. Blitt mer tørst. Ikke så rart da sånn som han holder på....hehe.

Syns ikke det er så ille som forrige gang. Forrige gang hørte jeg pipelyd i øra lenge etterpå.....hehe. Søte da, men veldig irriterende for øra mine : )

Skrevet

Jenta mi brøler også! 6,5 månder her også. Hun brøler om morgenen når hun er våken og vill stå opp. Hun brøøøøler, og det er ikke grining, men det er ingen tvil om at hun er lei og vil opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...