Maud Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Det er mulig jeg for kritisk, men hun der Kristin og sex-programmet er en pinlig affære. Skal liksom være dristig og morsom, men jeg blir mest flau av å se på det. Hvis det skal virke inspirerende og pirrende, så virker det ikke på meg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 He he he, jeg så noen få minutter etter at phantomet og dritgrei snakket så mye om det her inne i en tråd (;-) og da jeg så to fyrer som skulle strippe for damene sine, hjemme i stua, i full flombelysning.......nei altså.........da måtte jeg bare switche til neste kanal, og tror jeg landet på Animal planet. Kristin, hun er utdannet psykolog, men kjære mattias tenk å gidde å være programleder for noe sånt da .......PINLIG!!! Og opphisset, nei det ble jeg overhodet ikke. Og om jeg hadde vært det da jeg skrudde på tv, så tror jeg lysten hadde dalt i løpet av disse fryktelige minuttene;-))
Maud Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 Hun er psykolog ja, flaut at det er sånne raringer som eksponerer yrkesgruppen. Kanskje like greit at hun bruker utdannelsen på noe sånt. Har mistanke om at hun er såpass selvopptatt at det ville vært vanskelig med pasienter...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 He he he, ja kanskje det:-)) Uff og huff
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 hele programmet er en eneste stor pinlig affære... konseptet, programmlederen, deltagerne... hjelp! men ser jeg på det? joda...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 .............for innerst inne i dritgreihodet ditt så tenker du............................................................kanskje...................kanskje..................................................................................................................kanskje kan det dukke opp noe nytt og revolusjonerende som ingen har snakket om før! Ha ha ha ha...............................it ain`t going to happen baby!!! Så neste gang - skru over på Animal Planet, det er den fineste og søteste og mest lærerike kanalen som finnes Tjoheii!!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 jeg kan godt si at det skal jeg, men kjenner jeg meg selv rett så tar blomsterpottedelen av hjernen overhånd neste løradag også :-)
Gjest Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Jeg har såvidt sett noen programmer, men jeg synes ikke så mye om konseptet. Jeg synes det er tamt og kjedelig. Jeg synes det engelske (?) sex-inspectors var bedre Der fikk man i alle fall tips til nye teknikker som kunne være morsomme å prøve ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 He he he, fint uttrykk det der blomsterpotte-greinet;-))
♥Snulder Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 Reine komiprogrammet spør du meg:) Min samboer påstår at programlederen er flyvertinne-wanna-be... pga all veivinga og pekinga....
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 ja hun ser sånn ut, også må hun slutte å snakke om sex som om hun snakket om babyer.... jeg blir så flau så flau....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå