temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 som har begynt å tenke tanken på nestemann...?
moffi Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Tenker og drømmer hver dag:):) EEEEEEEEEEEEEEElsker bebbiser. Men da må vi kjøpe 6 eller 7 seters bil. Det blir pes nå...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Nei:-) Nå holder det her i huset. Har ikke flere armer og ben og vil så gjerne ha nok tid til å følge opp de tre vi har. Dessuten så avsluttet jeg muligheten under keisersnittet. Dette var vi enige om, selv om sambo kun har en:-) Men som han sier - Jeg elsker dere alle sammen jeg;-)) Søt ja!!!
Maud Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Jeg tror også tre er et flott tall. De to vi har nå er praktfulle, det er vanskelig å slutte når leken er god. Hvis det kommer en nummer tre er det slutt hos oss også!
Gjest Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Det blir nok bare med tanken... Tre barn er egentlig nok, selv om det hadde vært gøy med en gutt til ;o) Jeg har to barn fra før, og ei datter med Mannen. Jeg slet fryktelig siste svangerskap, så det er det som avholder meg fra å bli firebarnsmor. Men skulle det melde seg en haug med surrogatmødre så vet jeg ikke...;o)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2006 Skulle ønske det, jeg, men det er visst helt uaktuelt... Må i tilfelle finne meg en ny mann. Og det kan jo hende jeg gjør!
♥Snulder Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 I og med at vi tilsammen har 6 barn..... så har vi vel fylt kvoten og litt til!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 det er lov å tenke! vi tenker på nestemann, men den kommer ikke enda veit jeg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå