temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Begynte å lure på om noe var galt....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hei vennen min:-) Neida, ikke noe galt, bare vært på farta i hele dag og nettopp kommet hjem........Vært på Ski med hele slekta, og hva klarte jeg å få ut av en hel dag der? Jo, en hårkur faktisk;-)) Ikke dårlig eller? Og så har det vært lutefiskmiddag hos foreldrene mine, sammen med min ekssvigerinne.....uten hår pga cellegiftkuren.....og vi har ledd og fleipet om hår meg her og hår meg der.....Hun som startet altså;-) Godt med litt humor;-)) Bra med deg da - bortsett fra at du er kvalm av kaken;-) Ha ha ha:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå