Gå til innhold

Godt å se deg Klatten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å lure på om noe var galt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen min:-)

Neida, ikke noe galt, bare vært på farta i hele dag og nettopp kommet hjem........Vært på Ski med hele slekta, og hva klarte jeg å få ut av en hel dag der? Jo, en hårkur faktisk;-)) Ikke dårlig eller?

 

Og så har det vært lutefiskmiddag hos foreldrene mine, sammen med min ekssvigerinne.....uten hår pga cellegiftkuren.....og vi har ledd og fleipet om hår meg her og hår meg der.....Hun som startet altså;-) Godt med litt humor;-))

 

Bra med deg da - bortsett fra at du er kvalm av kaken;-) Ha ha ha:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...