ks23 med William og Lucas Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 at etter dere har spisst føles det helt fullt ut nedi der?? Stapp mett liksom..Bare lurer på om dette er vanlig..Er jo ikke mere enn halveis i svangerskapet og lurer derfor på hvordan dette vil bli mot slutten? Venter jo to da men, er dette riktig?! Håper på svar fort.....
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 føles slik innimellom hos meg, ei brødskive og det her fult!! Andre ganger kan jeg spise masse igjen, rart:)
ks23 med William og Lucas Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 hmm, men så tidlig?? Hvor langt er du på vei da??
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Sånn er det faktisk her også og jeg er bare 13 uker....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 jeg er 27 uker på vei. Blir stappmett superfort, har vart noen uker nå. Har ikke blitt bedre med ukene. Etter en halv potet, litt salat og litt kjøtt av ymse slag, så er jeg bråmett, men trøkker ned litt til. Må lære meg å spise saktere og ofte og lite. Det kom plutselig over natten. Ikke veldig lenge siden det gikk glatt med to poteter med tilbehør.
DK+2 Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Æ kan spise 3 brødskive, å det går bra, men enkelte gång så blir æ så stappemett at d e tungt å puste. Bl.a en gång åt æ kl 18 på kvelden, då åt æ mæ ganske mætt, våkna i halv 2 tia på natta, å va enda stappemett! Helt sykt, då va æ kanskje i uke 15 eller nåkka sånt... e 19+1 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå