Gå til innhold

hvilken vogn skal dere ha/ har dere kjøpt? hvorfor? ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo Duo i svart har vi kjøpt... Kan jo ikke si at jeg er fornøyd med den enda...hehe, har jo ikke brukt den enda...:) Men den er veldig fin, og den er stor..:) Bra for vinterbarn. Men nå har jo ikke vi noen trapper å bære vogna opp heller, så tror jeg kommer til å bli fornøyd. I love it..:)

Skrevet

Akkurat det samme som jeg har bestilt det! god smak du har! hehe ;) men.. .liker den emmaljunga å jeg se.. får liksom ikke helt bestemt meg.. ( selv om jeg egentlig ikke tror jeg kan ombestemme meg nå.. hehe.. sambo blir LITT sliten av meg når jeg ikke får bestemt meg.. hehe.. )

Skrevet

Den duo vogna er KJEMPE fin altså.. .Jeg lover.. Har hatt den i stua her en stund nå, og blir egentlig bare mer og mer glad for at jeg kjøpte den vogna... Har jo tittet litt på vogner etter vi fikk duo`n hjem, og angrer ikke ett sekund altså. Den virker så robust, stabil og den store bagen...:) Har voksipose OG dyna oppi der nå...samtidig...:) god plass.

Skrevet

Eg har Simo kombi vogna frå sist gong! Den er veldig god, men litt tung å få inn og ut av bilen, men klarte det sist gong, så dt skal nok gå bra denne gong og!

Skrevet

Emmaljunga duo edge kombi. Romslig bag. kjøpte den for 4800 kr med stellevæske i sverige...Koster 7000 her..uten bag. Røverkjøp. Hoho

Skrevet

Jeg har kjøpt Brio Kombivogn... Fikk 2007 mod på tilbud. Synes den er fin og den virker lett. Bagen er kanskje litt liten, men jeg tror jeg kommer til å bli fornøyd med den. Lammeskinnsposen jeg kjøpte passer veldig bra til bagen og da er jeg fornøyd.

Føler at jeg er den eneste her inne som har kjøpt Brio, for alle snakker om Simo, emmaljunga osv.

Skrevet

Jeg har en simo kombi vogn 2004 modell. Skal bruke den som sovevogn på terrassen. Var glad i den helt til jeg fikk Teutonia Mistralen. Simovogna føles for stor og tung rett og slett i forhold. I tilegg er det så mange finesser jeg setter pris på på teutoniavogna. Men fordelen med simovogna er jo at det er god plass til lammeskinnspose.

Skrevet

Vi har også kjøpt Brio kombi, og syns det er veldig fin! Den er ganske tung, men det er greit å ha litt motstand i motbakkene, har jo tross alt noen kilo som skal av. Jeg syns bagen er litt liten, men den passer sikkert greit den korte stunden man bruker bagen med pose, da er jo babyen så liten uansett.

Skrevet

Vi har bestemt oss for Emmaljunga City Cross med City Bag, etter mye om og men ;o) Det er fordi den er lett, det er en 4-hjuling, virker stabil, og så syns jeg styret var så godt å svinge vogna med, sikkert oxo pga den lette vekta på vogna.

I tillegg syns jeg den har et veldig pent utseende, og den er lav, som meg ;o) Bagen er oxo lett å klikke av, noe som er greit når man går tur, og skal ha bagen med inn på f.eks. besøk ;o)

Skrevet

Etter veldig mye fram og tilbake har jeg endelig bestemt meg.

Skal kjøpe en Emmaljunga duo edge med classic understell.

Skrevet

Har kjøpt Simo duo sort. Da vi skulle bestille vognen i butikken fikk vi beskjed om at den fargen ikke kunne bestilles lenger. Så jeg måtte ringe rundt til mange forhandlere før jeg plutselig kom over vognen på en butikk i Tønsberg. Siden den hadde vært utstillings modell fikk vi endel avslag, det var jo bare hyggelig :)

Kjempe fin vogn!!

Skrevet

Emaljunga duo edge kombi, svart. Vogna er superfin. Har fått anbefalt fra flere jeg kjenner for den er god å kjøre. Stor bag, praktisk nå på vinteren. Litt dyr da...

Skrevet

eg har kjøpt simo bagvogn.(svart) den fikk eg kjøpt brukt,så kjøper eg heller heilt nye sportsvogn når beibisen trenger d:) Bagvogn er d plass t stor pose,å dyne, pluss stor plass til babyen ;) er så fint me bagvogn synes eg.. :P:P

Skrevet

simo duo vogna, i marine blå, åå den er så fin:) angrer ikke et sekund jeg:) veit jo ikke åssen den er å trille enda, men den er så pen å se på og den har god plass til skinnposen og dyna:)

Skrevet

Har en Hartan Skater Sportsvogn etter siste mann som jeg har kjøpt ny softbag til. Gadd ikke kjøpe dyp vogn denne gangen. Sportsvogna er av erfaring mye lenger i bruk.Hadde jeg fått baby på vårparten, hadde jeg nok kjøpt en ny, men billig bagvogn.

Skrevet

vi har kjøpt simo kombi vogna!! den er utrolig fin

også varer den lenge.. den anbefalte de i butikken meg!!

førnøyde vi-men vi har jo ikke brukt den ennå:) hihi

hørt masse positivt om den da;)

Skrevet

One Tree Hill "Urban Jungle" i sort:)

Skrevet

Her står en svart emmaljunga edge duo å gliser til meg i gangen:) gleder meg til å ta den i bruk:)

Skrevet

Har bestilt en sort Emmaljunga Duo Edge (sport), kommer nå i begynnelsen av desember. Gleder meg til å ta den i bruk, ja!!!! :-D

Skrevet

Simo dypvogn classic, mørkblå. Stor vogn med god plass. Også kan jeg kjøpe en kul sportsvogn /trille når den tid kommer.

Skrevet

jeg har også kjøpt egde duo, den er stødig, stor og god på vinterføre. Dessuten er den finest:)

Skrevet

Har kjøpt Teutonia spirit s3! gleder meg til å bruke den !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...