dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 har du fest for deg selv her inne? jeg tok med meg laptoppen hit oppi sofaen jeg, så kan jeg kose meg med alt det fine samtidig. hva gjør du? :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Jeg var i full gang med å kuppe hele side 1 til 5 her inne, men så kom det visst noen flere... Ser på Tv, drikker te og er sånn passe kvalm av marsipankaka som det (woooops!) sto "Til Far" på...
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 ha ha ha ha ha begynte du litt på den du, det vakke værst!jeg glemte litt at det var i morgen akkurat nå jeg, da har jeg vel litt å gjøre egentlig... oi oi . men baking får bli i morgen hvis det blir. hmmm. det ble litt ødelagt dette her, for jeg skulle jo ordne i ettermiddag, men vips så ble han jo invitert bort og vi bowlet og alt... jaja... vi får gjøre det beste vi kan ut av "godpappadagen" som han store kaller det. :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Jeg hadde så lyst på den at jeg fikk overtalt tonetrollkjæresten til å feire farsdag i dag.... Han skal jo på jobb i morgen tidlig!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2006 enig med dere, ha en fin farskveld.... :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Du også... Ha en fin kosekveld!
moffi Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Jeg er også litt kvalm. Jeg og ungene har spist opp halve kaka...*ugh*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå