Gå til innhold

Blod i bleien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeeelp!!!

Har nettopp tatt en bæsjebleie og på halvparten av bæsjen var det blod. Blod i stumpen også. Noen som har vært borti dette??? Blir litt redde vi!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var rart... jeg har ikke noe erfaring, men ville ringt legevakten bare for å spørre hva det kan være.

Skrevet

Dette har jeg opplevd flere ganger Pregnanta... Sannsynligvis bare et blodkar som har gått ved hard bæsj eller sår ytterst ved endetarmsåpningen... Hemoroide? Ring legevakta for sikkerhets skyld, men ikke bli redd enda!!!

Skrevet

Mener å ha hørt at det sannsynligvis ikke er farlig når det er friskt blod, men ringer legevakt for sikkerheetsskyld.

Kom igjennom nå.

Bør ta en tur i løpet av helgen hvis det gjentar seg. Ellers, sannsynligvis ingen fare. Ofte ingen fare når det er friskt blod, men hvis blodet er misfarvet eller har levret seg, kan det være farlig for da kan et være en skade lenger inn i tarmen.

Har time på helsestasjonen for veiing på mandag, så da kan vi spørre der hvis det ikke skjer noe mer.

Skrevet

Så bra!

Skrevet

ikke bli redd, det er antagelig helt i orden så lenge blodet er ferskt.husker at jeg også ble ufattelig redd, men det viste seg at det var en rift i endetarmsåpningen, mao ikke farlig, det svir litt bare.

klem fra

Skrevet

Sikkert helt ufarlig. Hadde det gjentatte ganger selv for noen år siden og ble undersøkt med endoskopi. Alt i orden.

Men ban blir jo likevel litt engstelig......spesielt når det er barnet det gjelder....

Skrevet

ja jeg vet, man blir dritredd... det ser liksom helt feil ut, enda det antagelig er helt ufarlig. fikk dere time på legevakten?

Skrevet

Ikke opplevd det med baby, men storebror kom løpende fra do en dag og ropte at det kom blod på papiret da han tørket seg. Var bare en rift og ikke noe farlig. Synes du fikk et bra svar på legevakta. Når dere har time på hs på mandag, kan dere jo høre der også.

Skrevet

så nå at du snakket med dem og de sier det samme... sorry at jeg er så fjern!

Skrevet

Ja, vi skal spørre på helsestasjonen.

Skrevet

Uff...tror ikke jeg skal være her inne i kveld. Nå får jeg bare lyst å si "bleie i boden". Det er en bleie i boden!!!!

Skrevet

Tror hodet mitt er litt.....tullete! Håper selvsagt at alt er bra og at det bare er en minibabyhemoride.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...