dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 kjæresten leker med vennene sine, og det er jammen bra. livet forandrer seg betraktelig når man hopper fra ungkar til tobarnsfar på et år.... kraftig omveltning, håper han koser seg. i dag har vi bowlet, hele familien. det funka så fint. alle vennen til kjæresten og vår lille familie, alle hadde det toppen og det var stor suksess. morro å finne noe som er artig for alle fra 5 til 33.... blid mamma nå. nå skal jeg lage meg lørdagsmiddag, spise godteri, se på tv, snakke med dere etterhvert, drikke cola og kose meg. det blir digg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha en fin ettermiddag og kveld dere også!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 ;-)))))) Kos deg!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2006 nå koser jeg meg egentlig ikke..... :-(
Maud Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Jeg er også alene hjemme og skal være det en hel uke faktisk. Koser meg nå, men regner med at det blir kjedelig etter hvert. Jeg synes det er deilig å regjere over både PC og TV samtidig :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Hvorfor ikke det da dritgrei?
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2006 fordi jeg blir sur og trist og ensom og lei meg av at det ikke går ann å kombinere meg og venner...... mulig jeg er for ung, eller at vårt forhold er for ungt eller at jeg bare er ufattelig barnslig, men jeg ga ham denne kvelden uten å mokke, jeg mener virkelig at han sakl ta vare på dem som betyr mye, men ikke på bekostning av meg... jeg syns det er rart. sorry jeg skal ikke sutre, men faen heller han trenger ikke ødelegge søndagen også, bare fordi han har det koselig i kveld. går det ikke ann å kombinere det? det er "godpappadag i morgen" og han er overhodet ingen god pappa når han er sur og sliten dagen derpå.... jeg syns det er viktig at gutten min får oppleve at den dagen er så god som den kan være, hvis ikke så er det jo ikke noe poeng. han har jo gledet seg og snakket om det ei stund, da er det respektløst å drite i det. da blir jeg kjempetrist. er det teit?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Nei, det er ikke teit. Dumt om han lar dagen i morgen bli sur og sliten dagen istedetfor fine pappa-dagen! Men, tror du han gjør det da, er vel ikke sikkert? Skriv et kjærlighetsbrev til ham som han finner før han legger seg - lag noen lekre smørbrød og sett i kjøleskapet og en deilig smoothie om du kan - legg fram en vitaminpille eller to og en flaske vann og oppfordre ham til å få i seg alt sammen før han sovner:-) Det hjelper ihvertfall på formen......men jeg kjenner jo ikke ham og mulig jeg er på feil jorde nå da;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 11. november 2006 neida, du er helt sikkert på riktig jorde, det er sikkert jeg som har gått meg vill. jeg burde ikke snakke om det her heller.... jeg tror ikke han ødelegger, for jeg sa fra i telefonen i sted at jeg syns det var dumt hvis det ble for seint nettopp av pappa grunnen. jeg blir trist av at jeg må si det. jeg blir trist av at han ikke kommer på det selv, at når han opplever noe koselig så tror han at det er for siste gang så da må han tviholde på det. i stedet for å bare nyte det og vite at det ikke er lenge til han får oppleve det igjen. skjønner du? uff jeg er så redd for å virke som nordeuropas største dust... jeg skal gjøre det koselig for ham jeg, du har rett. han blir jo ikke no gladere av at jeg blir sur i alle fall...
Maud Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Det går helt sikkert an å kombinere deg og venner, det er bare ikke alltid det passer helt optimalt. Liten baby, masse musikk og en del alkohol går ikke helt bra. Om noen måneder er det en selvfølge at du også er med. Nå skal jeg være litt direkte med deg, for jeg kjenner meg igjen. Jada, gutten min, det er klart du kan gå ut med kompisene. Den kvelden det er helt greit. Så begynner man å tenke på dagen etter og plutselig er det ikke helt greit allikevel. Min mann blir nemlig utrolig fyllesjuk. Så tenker man altså på det og blir sur. Da har man seg selv å takke. Både du og jeg må lære oss å tenke gjennom hele pakka før vi er så greie. Nå har du sagt at han kan gå, stilte ingen betingelser om at han måtte fungere 100% i morgen og da er det litt sent å angre. Neste gang sier du Jada, gutten min, det er klart du kan gå ut med kompisene, men jeg vil at i morgen så skal vi gjøre ting sammen så du kan ikke ta den helt ut i dag. Kanskje undervurderer du ham? Kanskje husker han at det er godpappadag i morgen og derfor tar det litt med ro? Gi ham tiden til 11, vekk ham og si strålende gratulerer med farsdagen og nå gleder vi oss til å feire deg i dag. Da spretter han opp og er glad.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 Det her kommer helt sikkert til å ordne seg fint:-) Men det er jo ikke så moro å sitte hjemme alene, med to barn, og litt hormoner er det jo i disse kroppene våre;-) Mens kjæresten svinser ute, instinktene våre er så sterke nå, de forteller at kjæresten skal svinse rundt oss hjemme denne perioden...ikke lett dette nei:-) Jeg var alene forrige lørdag, tok med meg mini og seniordatter i senga, med film og digg:-) Ga beskjed til sambo om at han kunne sove på pikerommet den natten, og det gjorde han. Det er viktig å prøve å gjøre noe hyggelig for en selv også de gangene den andre skal noe.....neste gang er det kanskje deg. Men i ny by, så føles det nok ekstra sårt...... Men vi er her og bryr oss om deg og dine vet du:-)) Gå og legg deg og snus på de søte små, tv på rommet er gull verdt noen ganger, en god bok om fjas og romantikk, eller spenning og action. En magnesium for å bli passe slækk i kroppen, en god kopp te og en deilig ansiktsmaske....litt godlukt på før natten (må ikke alltid brukes før man går ut av huset det;-) og mange mange andre små deilige ting som kan få en til å føle velvære......jeg vet du kan, og jeg vet du vil, men akkurat nå så trenger du nok bare en STOOOOOOR og GOOOOOD og VAAAAAAAAAAAARM Bamseklem og her sender jeg den over til deg********************************************************************************Sviiiiisj!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 11. november 2006 du har så rett så rett! men jeg var ikke sur før jeg snakket med ham på telefonen, og han helt tydelig ikke hadde søndagen i hodet, det var da jeg råtna. men du har rett.... det som irriterer meg er at jeg må kreve en standard - bruk hodet og hjertet, tenker jeg... og som oftest så gjør han jo det................nei fader maud, du har rett!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 11. november 2006 takk! nå måtte jeg visst gråte også, men jeg trekker det tilbake.... jeg har det egentlig finesen her i sofaen min. ullteppe og brus og tv og godteri (og til og med en tur på verandaen i stormen) :-) du har også rett, jeg vil jo bli omfavnet og elsket til enhver tid. da blir det så trist når han sier at han har et kjedelig liv. jeg er jo ikke kjedelig en plass... hmmmm han må ha glemt det litt. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #15 Skrevet 11. november 2006 Ja, glemme ja.......hm....det gjør jeg ofte.....altfor ofte kanskje......men så plutselig kommer jeg på det igjen - at jeg er verdens heldigste - tross alt:-))) Og kjedelig kan det fort bli, men det går også fort over etter en kveld med futt og fart. Da er det å komme hjem til det trygge og vante en ren velsignelse:-)) Og husk, når han sier at han har et kjedelig liv, så er det ikke deg det handler om, men noe i ham!!! Er ikke det fint? Så da må han gjøre noe med det......men det skjønner han sikkert ikke helt.....ennå......Menn er litt rare vet du;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 11. november 2006 akkurat når det gjelder det kjedelige livet så var han ganske klar på at det ikke var meg, men det er ikke så lett å ikke ta det på seg. men det at jeg tar det på meg er å undervurdere ham, og det vil jeg jo ikke... herre min hatt, si at jeg skal holde kjeft. vi har det så fint her i huset, alt er egentlig helt strålende vakkert og trygt og fint og godt, men jeg tenker og føler på det jeg har tenkt helt uten å finne ut av om det jeg tenker har noe med virkeligheten å gjøre... dustejente! men dere liker meg likevel! jippi! for det kan dere nemlig ikke glemme, for hvis deter på vei ut av hodet deres at dere liker meg, så vips har jeg minnet dere på det! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #17 Skrevet 11. november 2006 He he, ingen fare for at vi glemmer deg! Og imorgen, om dritgreipappan er dum og teit, så bare døper vi ham om til dritpappan;-))) for en dag eller to:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 11. november 2006 mm det var lurt, man bare for en dag eller to....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #19 Skrevet 11. november 2006 Promise!!! Kors på halsen og sånn:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 12. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 12. november 2006 han kom riktig nok seint hjem, men det var koselig og jeg hadde ikke noe å være sur for og jeg er glad for at dere har hodet på rett plass! hurra for dere! jeg skal gifte meg med en fin, dog noe forsinket mann!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. november 2006 #21 Skrevet 12. november 2006 Min er så forsinket at jeg tror ikke jeg har tid til å vente på giftemål... Fint at du beholdt hodet på rett plass og ikke hadde noe å være sur for!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2006 #22 Skrevet 12. november 2006 Tross alt bedre med for sent, enn for tidlig;-) Tog du`an?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå