Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Er det normalt å ha vondt når ein har sex etter fødselen??? Har ikkje prøvd enda siden det bare er 4 uker siden eg fødde, Men eg e så redd for at det skal gjere vondt... Tips, Råd, Ett eller anna... Alt hjelpe...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 gjør nok litt vondt,men bare vær forsiktige og bruk endel glidemiddel... når denførste gangen er overstått så går det som smurt de neste gangene. men ikke forvntat det skal være deilig den første gangen.. svært få som har det deilig da... det er liksom bare for å ha gjort det en gang... Vi hadde sex første gang 4 uker etter fødsel. vi klare ikke å vente i 6 uker som de annbefaler.. men jeg kunne godt ha ventet litt til så stingene hadde grudd bedre..menmen. lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 jepp dessverre! følte meg som en jomfru igjen første gangen vi hadde sex etter fødselen!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Egentlig ikke. Med masse glidemiddel så gikk det overraskende bra. Men velg en stilling som er litt "skånsom" for deg, f.eks misjonæren. Å bli tatt bakfra er ikke godt etter fødsel. Hadde sex hhv 6 og 3 uker etter fødsel vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå