Gå til innhold

Eureka!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi med litt lengde på håret kan rulle det opp allerede i kveld og ha hårrullene i hele uka!!!!!:) Da blir sikkert krøllene ekstra holdbare til den store dib-festen, og i det man ruller ut hårullene føler man skikkelig at man slår ut håret:) Eh! Hva sier dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et sånn chiffonsjerf over da????

Skrevet

Jo da hadde det blitt flott...fett hår men flotte holdbare krøller... Nei du jeg må nok slite med krølltanga fra 6 på morran.... Med 2 ettåringer hengende i buksebeina...

Skrevet

Eller vi kan ha knallgule krøllete parykker alle sammen. Da slipper vi å stelle håret og så blir det lettere å kjenne igjen hverandre... Ingen trenger ha komplekser for at noen er finere på håret osv...

Skrevet

Jeg viiiiiiiiiiiiiiiil haaaaaaaaaaaaaa rrrrrrrrrrrooooooooooooooooosssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Ellers vil jeg ikke sitte ved siden av noen av dere på dib-festen.

Skrevet

Greit

Bare bli hjemme, for jeg vil ha guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!

Skrevet

JEG VIL OGSÅ HA ROSA FOR DET ER DEN PENESTE FARGEN I HELE VERDEN NEMLIG!!!

Skrevet

NNNeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeiii, så!!!! miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnn farrrrrrrrrrrrrrge aaaaassssssååååååååå!

Skrevet

Å hei.... Var det du? Også, du liksom...

Skrevet

Jeg synes jeg ser dere på Yaya's med enten fett opprullet hår eller fine sjokkfargete parykker ;-) Fordelen med den strategien er at dere ikke trenger å bekymre dere for sprettrompe eller ikke eller om det er gulpeflekker på klærne som passet før svangerskapet. Stå på damer, dere kommer til å ta rotta på alle de søte små og striglete jentene der ute :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...