moffi Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Vi med litt lengde på håret kan rulle det opp allerede i kveld og ha hårrullene i hele uka!!!!! Da blir sikkert krøllene ekstra holdbare til den store dib-festen, og i det man ruller ut hårullene føler man skikkelig at man slår ut håret:) Eh! Hva sier dere jenter?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Har du et sånn chiffonsjerf over da????
♥Snulder Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Jo da hadde det blitt flott...fett hår men flotte holdbare krøller... Nei du jeg må nok slite med krølltanga fra 6 på morran.... Med 2 ettåringer hengende i buksebeina...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Eller vi kan ha knallgule krøllete parykker alle sammen. Da slipper vi å stelle håret og så blir det lettere å kjenne igjen hverandre... Ingen trenger ha komplekser for at noen er finere på håret osv...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Jeg viiiiiiiiiiiiiiiil haaaaaaaaaaaaaa rrrrrrrrrrrooooooooooooooooosssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Ellers vil jeg ikke sitte ved siden av noen av dere på dib-festen.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Greit Bare bli hjemme, for jeg vil ha guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 JEG VIL OGSÅ HA ROSA FOR DET ER DEN PENESTE FARGEN I HELE VERDEN NEMLIG!!!
moffi Skrevet 11. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2006 NNNeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeiii, så!!!! miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnn farrrrrrrrrrrrrrge aaaaassssssååååååååå!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Å hei.... Var det du? Også, du liksom...
Maud Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Jeg synes jeg ser dere på Yaya's med enten fett opprullet hår eller fine sjokkfargete parykker ;-) Fordelen med den strategien er at dere ikke trenger å bekymre dere for sprettrompe eller ikke eller om det er gulpeflekker på klærne som passet før svangerskapet. Stå på damer, dere kommer til å ta rotta på alle de søte små og striglete jentene der ute :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå