Duracellgirl*prøver* Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 jeg har laget en side med tips for oss som ikke erhelt kjent med piczo og det å lage hjemmeside. her inne har jeg beskrevet hvordan ting skal gjøres. Håper noen får brukt for det. www.hvordanlagehjemmeside.piczo.com husk å legg igjen et spor i gjesteboka mi da.
snuppelure 74 Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Flott side for de som trenger hjelp
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 dytter opp denne litt... flott side med masse hjelp.
Hame ble født Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 HEI Mamma`n til R.A KAn du hjelpe meg/forklar tips 8-9 jeg laget test knapp men jeg for en liste på v. siden av home pagen hver gang jeg lager et nytt knapp skjønner hva jeg menner. hvis ikke se på dette og hjelp meg å bli kvitt at lisen uten å kappene blir borte! http://pic7.piczo.com/sazanhassan/?preview=y Sorry det er ikke noe ryddig :-S Det er bare test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå